پاسخ قاطع رئیس یوونتوس به احتمال اخراج آلگری

با وجود شکست برابر نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ قهرمانان اروپا، مالک باشگاه یوونتوس اعلام کرد برنامه‌ای برای اخراج مکس آلگری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس تأیید کرد که ماسیمیلیانو آلگری پس از شکست ۲ بر صفر مقابل ماکابی هیفا از رژیم صهیونیستی در لیگ قهرمانان اروپا، اخراج نخواهد شد.

رکود مداوم بد نتیجه گرفتن در یوونتوس، شب گذشته، سه‌شنبه به اوج خود رسید، زیرا آنها با نتیجه عجیب ۲ بر صفر از ماکابی هیفا نماینده رژیم صهیونیستی شکست خوردند. آن‌ها تنها چهار امتیاز از چهار بازی در گروه H دارند و با توجه به این شکست، آنیلی در این خصوص صحبت کرد.

در میان فشارهای بیشتر روی سرمربی تیم، او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "این تقصیر مربی نیست که ما حتی نمی‌توانیم تکل بزنیم. آلگری حداقل تا پایان فصل در یووه می‌ماند. من این را احساس می‌کنم. شرمنده، از این شکست می‌افتد، عصبانی هستم، اما این را هم می‌دانم که فوتبال با ۱۱ بازیکن بازی می‌شود، شما الان باختید و با بعداً با ۱۱ نفر هم برنده می‌شوید." "در شرایطی مانند این، موضوع مربوط به یک نفر نیست. این موضوعی است که باید با یک گروه کامل رسیدگی شود. ما احساس شرمندگی می‌کنیم، از هواداران خود عذرخواهی می‌کنیم، زیرا می‌دانیم که آنها باید در حال حاضر از طرفدار یووه بودن، احساس شرم کنند."

صرف نظر از نتایج در بازی‌های دیگر، یووه باید هر دو بازی باقی مانده خود در لیگ قهرمانان اروپا را ببرد تا شانسی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشد. با توجه به اینکه غول‌های سری آ در داخل کشور نیز با مشکل مواجه هستند، آلگری در تورین تحت نظارت شدیدی قرار دارد.

با توجه به اینکه آنیلی دوباره به او رأی اعتماد داد و یوونتوس نتوانست او را به دلایل مالی اخراج کند، به نظر می‌رسد که به آلگری این فرصت داده می‌شود تا از طوفان فوق‌العاده سنگینی عبور کند. هواداران خواستار پاسخ فوری به شکست شرم آور شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، با توجه به در پیش بودن دربی تورین، خواهند بود. آنها درحال حاضر ناامید هستند.

کد خبر 611405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.