بازارچه‌های دائمی برای ارائه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین راه‌اندازی شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مشکلاتی که در تمام مناطق وجود دارد، راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی جهت ارائه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _ سه‌شنبه نوزدهم مهرماه_ در ادامه دیدارهای رو در رو با شهروندان بین بانوان نخبه و کارآفرین در منطقه ۱۱ حضور یافت و با اشاره به حوادث و اغتشاشات روزهای اخیر شهادت بسیجیان و مدافعان امنیت کشور، اظهار کرد: با توجه به فصل‌الخطاب مقام معظم رهبری (مدظله) تمام شهروندان باید بدانند صف شهروندان از فتنه‌گران جدا است.

وی پس از ملاقات‌های مردمی که به همراه شهردار منطقه جهت احصای مشکلات شهروندان انجام شد، در نشستی که با بانوان کارآفرین و نخبه منطقه ۱۱ داشت پس از استماع صحبت آنها در خصوص چالش‌های موجود در منطقه، ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در تمام مناطق وجود دارد، راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی جهت ارائه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین است و از شهرداران در خواست می‌کنم به آن رسیدگی کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر عرصه‌ای برای ارائه محصولات این افراد وجود داشته باشد تا حدود زیادی مشکلات اقتصادی آنها کمرنگ خواهد شد.

وی با اشاره به مطالبه بانوان در مورد اتاق‌های مادر کودک که در ایستگاه‌های مترو فعالیت ندارد، افزود: این موضوع را پیگیری و اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

نجفی در خصوص نبود امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در مناطق، اضافه کرد: بی‌توجهی به این موارد ریشه در کم کاری دوره‌های گذشته دارد و بر اساس مصوبات مطرح شده در شورای اسلامی شهر مشخص خواهیم کرد، کدام مراکز ورزشی مربوط به سازمان ورزش و کدام مربوط به شهرداری مناطق است که امیدوارم به زودی این مسئله تعیین تکلیف شود.

وی خاطر نشان کرد: در سلسله نشست‌هایی که در مناطق داریم سعی می‌کنیم در به صورت رو در رو و بدون واسطه در جریان مشکلات و خواسته‌های بانوان قرار بگیریم و با توجه به خواستگاه شورای اسلامی شهر در قانون‌گذاری نظارت بر نهادها و سازمان‌های شهر تهران موارد مطرح شده را در سطوح شهری و ملی بررسی کنیم.

کد خبر 611324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.