ارتباط تنگاتنگ مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی حائز اهمیت است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: ارتباط تنگاتنگ مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماشاءالله ایزدی امروز _ پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه _ در دیدار با معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: حضور فعال کارکنان نیروی انتظامی موجب آسایش و امنیت شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه امروز پلیس هوشیار بوده و در طول شبانه‌روز برای امنیت عمومی تلاش می‌کند با ارزش است، گفت: در خصوص مباحث مشترک شهری می‌توان با تشکیل کارگروه تخصصی کاستی‌ها را مطرح و با کارشناسی دقیق راه حل مناسبی برای رفع مشکلات در نظر بگیریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد افزود: در بحث امنیت ارتباط تنگاتنگ مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی حائز اهمیت بوده و ایجاد امنیت برای اماکن عمومی و پارک‌ها و بوستان‌ها ضروری است و شورای اسلامی شهر از ظرفیت‌های قانونی خود در راستای ارتقای سطح امنیت عمومی استفاده خواهد کرد.

نیروی انتظامی حافظ و پشتیبان توسعه، پیشرفت و نشاط اجتماعی است

ایمان آرش، مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد نیز در این جلسه با بیان اینکه نقش نیروهای انتظامی در ایجاد امنیت بسیار باارزش است، اظهار کرد: نیروها ضابطه اجرایی هستند و در طول مأموریت‌های اجرایی دوش به دوش مسئولان شهری و حتی گاهی جلوتر از آنها در صحنه حاضر شده و مانع از درگیری‌های احتمالی می‌شوند.

وی ایثار و اهتمام نیروی انتظامی را حافظ و پشتیبان توسعه، پیشرفت و نشاط اجتماعی دانست و تصریح کرد: توسعه و پیشرفت شهر به عنوان مفهوم کلیدی در ارتقای شاخص‌های زندگی، تنها زمانی ارزشمند و مؤثر است که جامعه از امنیت و آرامش لازم برخوردار باشد.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر شهرکرد تاکید کرد: هم‌افزایی دو مجموعه مدیریت‌شهری و نیروی انتظامی، در ارتقای شاخص‌های خدمت‌گزاری به شهروندان مؤثر خواهد بود.

کد خبر 611316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.