لزوم همکاری مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در شهر

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: با هم‌افزایی، همکاری و تعامل متقابل می‌توانیم به اهداف مد نظر در حوزه انتظامی و امنیتی برای رفاه شهروندان دست یابیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه_ در دیدار با معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: می‌طلبد دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به شرایط رفاهی سبزپوشان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر به واسطه وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود از نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آسایش شهروندی حمایت می‌کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی ستون استوار امنیت جامعه بوده است و باید خدمات آن در جامعه ملموس باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با هم‌افزایی، همکاری و تعامل متقابل می‌توانیم به اهداف عالیه در حوزه انتظامی و امنیتی برای رفاه شهروندان دست یابیم.

وی ادامه داد: همکاری مدیریت شهری شهرکرد و نیروی انتظامی در مباحث مختلف شهری می‌تواند در راستای بهبود شرایط ارائه خدمات به شهر و شهروندان مؤثر واقع شود، لذا تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌های موجود همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله) در بیانات خود تاکید فرمودند امنیت را برای شهروندان ملموس کنیم.

به گزارش ایمنا، اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد به بحث و گفت‌وگو پرداختند و در پایان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات شبانه‌روزی معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از سوی مجموعه شورای اسلامی شهرکرد تجلیل شد.

کد خبر 611311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.