نشریه SUN به پیشواز طارمی رفت+فیلم

نشریه سان با انتشار ویدئویی احتمال پیوستن‌ مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به جمع شاگردان آرتتا را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو فصل جدید رقابت‌ها را برای این تیم بسیار خوب آغاز کرده است. طارمی علاوه بر اینکه موفق شده در یازده بازی هفت گل و شش پاس گل را در کارنامه خودش ثبت کند، عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه پورتو و بهترین بازیکن ماه لیگ پرتغال را هم کسب کرده است. درخشش این مهاجم در لیگ پرتغال سبب شد باشگاه‌های زیادی برای به خدمت گرفتن وی دست به کار شوند.

تیم چلسی از جمله مشتریان این مهاجم ایرانی است و چندی پیش تعدادی از استعدادیاب‌های خودش را برای ارزیابی عملکرد این بازیکن راهی پرتغال کرد.

آرسنال انگلیس یکی دیگر از مشتریان جدی طارمی است که قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی برای جایگزینی گابریل ژسوس مهاجم برزیلی خودش که سابقه مصدومیت دارد مهاجم پورتو را به خدمت بگیرد.

پیش از این مدیر برنامه طارمی علاوه بر ابراز رضایت نسبت به جدایی این بازیکن از پورتو اعلام کرده بود علی‌رغم اینکه این مهاجم تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه پرتغالی قرار دارد و بند فسخ قرارداد وی سقف ۲۵ میلیون یورویی است اما احتمال جدایی طارمی پس از رقابت‌های جام جهانی از این تیم وجود دارد. نشریه سان امروز با انتشار ویدئویی خبر پیوستن مهاجم ایرانی به توپچی‌ها را تا حدودی تأیید کرد.

کد خبر 611308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.