ژاوی ترکیبی از پپ گواردیولا و لوئیز انریکه!

اریک گارسیا می‌گوید، ژاوی، سرمربی بارسلونا ترکیبی از پپ گواردیولا و لوئیس انریکه است و اسطوره این باشگاه نیز آماده است تا افتخاراتی بزرگ را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اریک گارسیا می‌گوید، ژاوی، سرمربی بارسلونا ترکیبی از پپ گواردیولا و لوئیس انریکه است و اسطوره این باشگاه نیز آماده است تا افتخاراتی بزرگ را بدست آورد.

فرصت کسب موفقیت برای کسانی که در نیوکمپ هستند، کم بوده است، زیرا مشکلات مالی خارج از زمین، پیشرفت در آن را دشوار کرده است. در نوامبر ۲۰۲۱ یک تماس با ژاوی، کاپیتان سابق باشگاه را نیوکمپ کشاند و با اضافه شدن مجدد به بازار نقل و انتقالات، انتظار این است که افتخارات گذشته، تحت هدایت مربی دیگری که همه چیز را می‌خواهد بدست آورد، دوباره کسب شود.

گارسیا، مدافع بارسا در مورد تاکتیک پاسکاری تیکی تاکا که سابقه ۴۲ ساله در باشگاه دارد، به Esport3 گفت: "ژاوی ترکیبی از گواردیولا و لوئیس انریکه است. ایده‌ای که این سه دارند یکسان است. هر کدام نکات ظریفی دارند، اما همه چیز به پرس پس از از دست دادن توپ و خروجی حمله‌ها مربوط می‌شود.

ژاوی ۷۶۷ بازی برای بارسلونا به عنوان بازیکن انجام داد و ۸ عنوان قهرمانی لالیگا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و برنده جام جهانی، اکنون به دنبال تکرار دستاوردهای گواردیولا و انریکه، سرمربیان سابق بلوگرانا است که بسیاری از بازی‌ها را پیروز شدند، موفقیتی که او به عنوان یک بازیکن از آن برخوردار بود.

بارسا روز چهارشنبه همین هفته مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد، در حالی که اولین بازی ال کلاسیکو در فصل ۲۰۲۲-۲۳ برابر رقیب اصلی رئال مادرید یکشنبه هفته بعد در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

کد خبر 611307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.