تقلب ذوب‌آهن از روی دست تیم هلندی! +عکس

نتایج مشابه تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نایمخن در لیگ‌های برتر ایران و هلند از نکات جالب‌توجه به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران، تیم ذوب‌آهن تا هفته هشتم رقابت‌ها به یک پیروزی رسیده و ۷ تساوی به‌دست آورده که ۶ تساوی به‌طور متوالی در ۶ هفته آغازین لیگ‌برتر به ثبت رسید و اکنون با این آمار و ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

تساوی‌های متوالی تیم فوتبال ذوب‌آهن و آمار عجیبی که تا اینجای بازی‌های لیگ‌برتر به‌ثبت رسانده‌اند آن‌ها را به یک تیم خاص تبدیل کرده و همزمان، با انتقاد بابت ناتوانی در کسب پیروزهای بیشتر و البته تمجید بابت شکست‌ناپذیربودن‌شان همراه شده است.

اما نکته جالب، شباهت عجیب نتایج ذوب‌آهن در لیگ‌برتر با نتایج کسب‌شده توسط تیم فوتبال ان‌ای‌سی نایمخن در لیگ اردیویژه هلند است‌. نایمخن در دو هفته ابتدایی لیگ‌برتر هلند متحمل یک شکست شد و یک پیروزی نیز به‌دست آورد.

اما پس از آن، از هفته سوم تا نهم به ۷ تساوی متوالی دست پیدا کرد و هم‌اکنون با ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم لیگ هجده‌تیمی اردیویژه هلند قرار دارد. البته نایمخن یک‌بار شکست خورده ولی ذوب‌آهن همچنان به حریفانش نباخته است.

تقلب ذوب‌آهن از روی دست تیم هلندی! +عکس

باید دید تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ‌برتر ایران و تیم فوتبال نایمخن در لیگ‌برتر هلند چه زمانی از شر تساوی‌های پرشمار رهایی خواهند یافت و میل به پیروزی و حتی پذیرفتن شکست را در مستطیل‌سبز عملی خواهند کرد.

کد خبر 611303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.