گلایه شهروندان از سرویس‌دهی خط ۸۰ اتوبوسرانی اصفهان+ پاسخ مسئولان

برخی از شهروندان اعلام کردند به دلیل کمبود ناوگان، خط ۸۰ اتوبوسرانی اصفهان علاوه بر سرفاصله زمانی بالا، فرسودگی دارد و می‌طلبد که اقدامات لازم در این خصوص در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمل‌ونقل و جابه‌جایی درون‌شهری از جمله امور اساسی و مهم در هر جامعه به شمار می‌رود که تأثیرات قابل توجهی بر الگوی زندگی و تعاملات اجتماعی شهروندان دارد، از این رو مدیران شهری همواره به شهروندان توصیه می‌کنند به منظور کاهش ترافیک و آلودگی هوا، سفرهای درون‌شهری خود را با این وسیله حمل‌ونقل عمومی انجام دهند؛ از سوی دیگر شرکت واحد اتوبوسرانی شهرها وظیفه دارد با درنظرگرفتن اقدامات لازم در راستای افزایش کیفیت و کمیت خطوط اتوبوسرانی تلاش کند و نظارت و مدیریت این خطوط را انجام دهد.

اتوبوسرانی اصفهان بیش از ۱۰۰ خط مختلف در این کلان‌شهر را مدیریت و نظارت می‌کند؛ یکی از آن‌ها خط ۸۰ است که از سه‌راه ملک‌شهر آغاز می‌شود و به پایانه صفه در جنوب شهر ختم می‌شود که با توجه به عبور از خیابان کاوه، کندروی بزرگراه‌های شهید اردستانی، شهید آقابابایی و شهید خرازی، خیابان‌های مشتاق دوم، آبشار دوم بزرگراه شهید همت و خیابان‌های سعادت‌آباد، فرایبورگ، آزادی و هزارجریب یکی از خطوط اصلی کلان‌شهر اصفهان محسوب می‌شود.

در این بین برخی از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا، اعلام کردند که سرفاصله زمانی خط ۸۰ اتوبوسرانی اصفهان زیاد است. شهروندان می‌گویند کمبود اتوبوس و فرسودگی ناوگان باعث ایجاد مشکلاتی برای آنها شده است و می‌طلبد که شرکت واحد اتوبوسرانی اقدامات لازم را برای کاهش این مشکلات در نظر بگیرد.

کیفیت خدمت‌رسانی خط ۸۰ با ۲۳ اتوبوس مطلوب است

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: در خصوص گلایه شهروندان از سرفاصله زمانی حرکت ناوگان خط ۸۰، با توجه به راه‌اندازی تعدادی از ناوگان متوقف شده در تعمیرگاه و رفع نقص‌های فنی، تعدادی اتوبوس به ناوگان این خط اضافه شده است.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر سرفاصله زمانی خط ۸۰ اتوبوسرانی اصفهان حدود ۱۰ دقیقه است، ادامه داد: با توجه به ورود بیش از ۳۴۰ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان، تعدادی از آن به این خط اضافه شد که با کاهش سرفاصله زمانی این خط همراه شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ۲۳ دستگاه اتوبوس در حال سرویس‌دهی در خط ۸۰ است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک سنگین مهرماه و استقبال بسیار خوب شهروندان از اتوبوس، در حال حاضر سرویس دهی این خط مطلوب ارزیابی شده است.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 611298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.