ایجاد اداره کل ایثارگران از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تهران است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد اداره کل ایثارگران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تهران بود که شب گذشته خبر تشکیل این اداره کل ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی امروز _سه‌شنبه نوزدهم مهرماه_ در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، اظهار کرد: شورای انقلابی شورایی بوده که کارهای ۴۰ ساله تهران را سامان داده است و مشکلات مردم را رفع می‌کند.

وی ادامه داد: حکم انتصابات شهرداری تهران یک ساله بوده و از هشتم مهرماه حکم برخی از شهرداران به اتمام رسیده است، لذا این شهرداران در حال حاضر مشغول کار هستند و چک‌های مالی را امضا می‌کنند که نهادهای متولی آن را غیرقانونی می‌دانند، بر همین اساس از شهردار تهران می‌خواهم هر چه سریع‌تر حکم شهرداران را ابلاغ کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هفته فراجا، گفت: شهدای فراجا بسیار غریب هستند و این شهدا غریبانه در کشور خود کشته می‌شوند و یاد و خاطره تمام شهدای فراجا را باید گرامی بداریم.

وی در خصوص موضوع تشکیل اداره کل ایثارگران شهرداری تهران، تصریح کرد: ایجاد اداره کل ایثارگران یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تهران بود که شب گذشته خبر تشکیل این اداره کل ابلاغ شد.

کد خبر 611274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.