احتمال اخراج یورگن کلوپ از لیورپول!

دیتمار هامان آلمانی بازیکن سابق لیورپول می‌گوید در صورتی که فرم لیورپول بهبود نیابد، یورگن کلوپ تحت انتقاد قرار خواهد گرفت و هیچ مربی از انتقاد مصون نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیتمار هامان آلمانی بازیکن سابق لیورپول می‌گوید در صورتی که فرم لیورپول بهبود نیابد، یورگن کلوپ تحت انتقاد قرار خواهد گرفت و هیچ مربی از انتقاد مصون نیست.

قرمزها در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ شروعی ضعیف داشته‌اند، با عملکرد بد دفاعی که تنها به دو برد و کسب ۱۰ امتیاز از هشت بازی لیگ برتر منجر شده است. این عملکرد باعث شده لیورپول رتبه دهم را از آن خود کند و با توجه به اینکه دودستگی‌هایی احتمالاً در آنفیلد شکل می‌گیرد، پیشنهادهایی وجود دارد که کلوپ که اکنون با قراردادی تا سال ۲۰۲۶ در جمع قرمزها حضور دارد، ممکن است در آستانه اخراج قرار بگیرد.

هامان، هافبک سابق لیورپول به رسانه talkSPORT گفت: پویایی در لیورپول با هیچ جای دیگر فرقی ندارد و اگر نتایج درست نشود، سرمربی تحت فشار قرار خواهد گرفت. اگر آن‌ها در هفته آینده شکست بخورند یا در برابر منچسترسیتی پیروز نشوند، تیم می‌توانید هشت یا ۹ امتیاز از رتبه چهارم فاصله بگیرد. فکر می‌کنم در مرحله‌ای، درباره سرمربی بحث خواهیم کرد، مطمئن نیستم که چقدر به این مرحله فاصله داریم. هنوز هم احساس می‌کنم که او مرد مناسبی برای هدایت لیورپول است، اما من جزئیات کوچکی مانند حرکات جردن هندرسون در دیدار اواسط هفته [در مقابل رنجرز] می‌بینم که در جریان بازی، با اکراه بازوبندش را برداشته و سرش را تکان می‌دهد. این اتفاقی بود که پنج سال است در لیورپول ندیده‌ایم. شاید اینها نشانه‌های کوچکی باشد که نشان می‌دهد مردم، با تیم یا حتی سرمربی، کمی مشکل دارند.

لیورپول در آخرین بازی خود شکست ۳بر۲ را مقابل آرسنال متحمل شد، با عادت ناخوشایند دریافت گل اول در بازی‌ها، و اتفاقات بیشتری در ورزشگاه امارات با توجه به مصدومیت ترنت الکساندر آرنولد و لوئیس دیاز، که مشکلات را بیشتر کرد.

با کسب ۱۰ امتیاز از هشت بازی تاکنون، این بدترین آغاز لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر از فصل ۱۳-۲۰۱۲ (که ۹ امتیاز کسب کرده بودند) است، در آن فصل، آن‌ها در نهایت در رده هفتم قرار گرفتند.

تیم کلوپ چهارشنبه شب این هفته در بازی خارج از خانه مقابل رنجرز اسکاتلند در لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت و سپس یکشنبه در آنفیلد از منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، استقبال خواهد کرد.

کد خبر 611268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.