موتور گلزنی لوکادیا با حضور عالیشاه روشن می‌شود؟+عکس

آمار مهاجمان پرسپولیس نشان می‌دهد که یورگن‌لوکادیا با حضور امید عالیشاه در ترکیب شاگردان گل‌محمدی، عملکرد متفاوت‌تری از خودش ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن لوکادیا مهاجم اصالتاً هلندی پرسپولیس است که از هفته دوم رقابت‌ها به جمع شاگردان گل‌محمدی ملحق شد.

امید عالیشاه نیز از هفته سوم به عنوان زوج مکمل این مهاجم در ترکیب اصلی قرمزها قرار گرفت؛ جالب اینجا است در تمام دیدارهایی که کاپیتان پرسپولیس به عنوان زوج مهاجم خارجی گل‌محمدی در زمین حضور داشته، یورگن لوکادیا موفق به گلزنی شده است و پس از مصدومیت عالیشاه، این مهاجم تنها یک بار موفق شده دروازه رقبای پرسپولیس را باز کند. این یعنی زوج عالیشاه لوکادیا برابر صنعت نفت آبادان، آلومینیوم اراک و هوادار به میدان رفته‌اند که به جز بازی با نماینده اراک در دو مسابقه دیگر لوکادیا موفق به گلزنی شده است. البته پس از مصدومیت عالیشاه این مهاجم تنها برابر نفت مسجد سلیمان گلزنی کرده و در سایر دیدارها مانند تقابل با تراکتور و سپاهان، موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است.

با این حال به نظر می‌رسد دوری امید عالیشاه از ترکیب اصلی پرسپولیس سبب شده تمام بار حمله قرمزها روی دوش لوکادیا باشد و عملکرد این بازیکن را تحت تاثیر قرار دهد.

گفتنی است کاپیتان پرسپولیس پس از مصدومیت در مقابل هوادار تهران و پس از سه هفته دوری از میادین به تمرینات گروهی قرمزپوشان اضافه شده است تا در صورت صلاحدید کادر فنی بار دیگر به عنوان مکمل یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی گل‌محمدی قرار بگیرد تا دوباره شاهد گلزنی‌های مهاجم هلندی باشیم.

موتور گلزنی لوکادیا با حضور عالیشاه روشن می‌شود؟+عکس

کد خبر 611259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.