راه‌اندازی سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی پیامکی شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی پیامکی شهرداری خبر داد.

وحید پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری‌ها به عنوان یکی از مجموعه‌های بسیار مهم در بخش اجرایی باید به منظور تحقق اهداف و وظایفی که در ارتباط با شهروندان و کارکنان خود دارند، به خوبی عمل کنند.

وی افزود: یکی از کاربردی‌ترین امکاناتی که می‌تواند پل ارتباطی مؤثر میان شهروندان با شهرداری‌ها باشد، ارتباط پیامکی است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی پیامکی، سازمان‌ها و مناطق شهری شهرداری برای اطلاع‌رسانی و ارتباط با ارباب رجوع از سامانه پیامکی شهرداری استفاده می‌کنند.

پرویزی تصریح کرد: با توجه به حجم فراوان مراجعه شهروندان به شهرداری‌، سازمان‌ها، مناطق و ادارات شهرداری نیازمند سامانه پیامکی اختصاصی هستند و سامانه پیامکی شهرداری سمنان می‌تواند نقطه اتکای قابل قبول برای اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات مختلف مورد استفاده باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی پیامکی شهرداری سمنان، گفت: سازمان‌ها و مناطق شهرداری می‌توانند با استفاده از سامانه پیامکی، بدون واسطه با شهروندان و ارباب‌رجوع خود در ارتباط باشند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با تأکید بر اهمیت استفاده از فضای مجازی برای انجام امور اداری، افزود: سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی پیامکی شهرداری سمنان به آدرس sms.semnan.ir در دسترس سازمان‌ها، ادارات و مناطق شهرداری با خط اختصاصی قرار گرفته و قابل دسترسی است.

کد خبر 611238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.