برنامه‌های شهرداری شیراز در هفته وحدت اعلام شد

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برنامه‌های این مجموعه را برای گرامیداشت هفته وحدت تشریح کرد و گفت: هدف ازبرگزاری این برنامه‌ها، کمک به تقویت وحدت و همدلی و توسعه نشاط اجتماعی است.

به گزارش ایمنا، مهدی نجابت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: شهر شیراز مهد اتحاد و همدلی در کشور بوده است و مردم این شهر از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه‌ها حضور حماسی در صحنه داشته‌اند و این شهر به الگوی عینی برای کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در ایام هفته وحدت، افزود: این معاونت هر ساله در مناسب‌ها و ایام الله فعالیت‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است و تلاش می‌کند که مردم محور اصلی این فعالیت‌ها باشند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز هفته وحدت را از ایام مهم و تأثیرگزار در تاریخ و منشأ آثار و برکات زیاد در جهان اسلام دانست و گفت: در شرایطی که جهان اسلام با تهدیدها و تخریب‌های مستکبران و عوامل نفوذی آنها مواجه است، همه وظیفه دارند با حفظ اتحاد مسلمین، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نجابت با اشاره به اینکه فرهنگسراهای نقاط مختلف شهر با اجرای برنامه‌ها و جشن‌های متنوع از هفته وحدت استقبال گرمی می‌کنند، ادامه داد: فرهنگسراهای بهمن بیگی، کتاب، کودک، شهروند، حکمت و پرتو جشن بزرگ میلاد را به ترتیب از نوزدهم تا بیست‌وسوم مهرماه با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل تقارن با روز بزرگداشت حافظ در آرامگاه حافظیه جشن بزرگ و سرور با حضور اقشار مختلف مردم در روز پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم قاری بین‌المللی «حامد شاکرنژاد» به قرائت قرآن پرداخته و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدمهدی ماندگاری» به اراِیه بحث می‌پردازد؛ همچنین تئاتر طنز، اجرای موسیقی، نور پردازی و نور افشانی از دیگر ویژه برنامه‌های این جشن بزرگ خواهد بود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز گفت: هر سال این سازمان با تلاش مضاعفی نسبت به برگزاری هر چه با شکوه تر این برنامه‌ها و جشن‌ها اهتمام ویژه داشته و درحال‌حاضر «هفته وحدت» به یک رویداد با شکوهی تبدیل شده است که با پیش بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شاهد برگزاری برنامه‌های پر نشاطی در سطح شهر خواهیم بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 611236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.