ارائه خدمات بهتر به شهروندان در سایه تعامل شهرداری‌ها

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: تعامل شهرداری این کلان‌شهر با سایر شهرداری‌های کشور باعث ارائه خدمات بهتر به شهرندان می‌شود، در این راستا با توجه به راه‌اندازی سامانه هوشمند توسعه شهری، این اقدامات افزایش کیفیت خدمات ارائه شده را به همراه دارد.

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بازدید تیم شهرداری قم از فعالیت‌های شهرسازی الکترونیک و منطقه هفت شهرداری اصفهان، مدیران شهری این کلان‌شهر به صورت مستقیم از روند اجرای این طرح در بخش‌های مختلف مطلع شدند.

وی افزود: در این جلسه فرآیندهای جاری در شهرسازی الکترونیک و اقدامات صورت گرفته مورد بررسی و تعامل دو طرف قرار گرفت و بحث و بررسی در این خصوص صورت پذیرفت.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا مدیران شهرداری قم با حضور در بخش‌های مختلف همچون املاک، دفاتر پیشخوان، طرح تفصیلی و شهرسازی ضمن صحبت با کارشناسان و شهروندان مشکلات و چالش‌های این سامانه را بررسی کردند.

وی اظهار کرد: شهرداری اصفهان به‌ویژه معاونت شهرسازی و معماری ارتباط بسیار خوبی با سایر کلان‌شهرها در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است و در طول سال میزبان شهرداری‌های مختلف کشور در اصفهان و برگزاری نشست‌های تخصصی و تبادل‌نظر و انتقال و دریافت تجربیات است.

افرادی گفت: مسئولان شهرداری قم در بازدید از مجموعه فعالیت‌های حوزه شهرسازی الکترونیک، ضمن ابراز خرسندی از مجموعه اقدامات صورت گرفته، خواستار تعاملات بیشتر در این خصوص بین شهرداری اصفهان و قم شدند.

کد خبر 611231

برچسب‌ها