امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های شهیدان است

رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خانواده شهید سلمان امیراحمدی، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های هزاران شهید خواند و بر اهتمام همگانی برای صیانت از این سرمایه ملی تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با خانواده شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی اظهار کرد: مهم‌ترین سرمایه ایران اسلامی، مردان و زنانی از جنس شهید امیراحمدی هستند که در مقاطع مختلف، در مقابل ابتلائات و مخاطرات گوناگون سینه سپر می‌کنند تا به کشور و مردم آسیبی نرسد.

رئیس‌جمهور ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید امیراحمدی، فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت ملی در ایران خواند و افزود: آنچه تاکنون جمهوری اسلامی را در میدان مواجهه مستمر با انواع و اقسام تهدیدها و توطئه‌ها و اقدامات خصمانه سربلند و پیروز نگاه داشته، سرمایه اجتماعی، وحدت کلمه و فرهنگ ایثار و شهادت است.

آیت‌الله رئیسی، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های هزاران شهید خواند و بر اهتمام همگانی برای صیانت از این سرمایه ملی تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی واقعه شهادت شهید امیراحمدی، از اهتمام جدی همه دستگاه‌های مسئول برای شناسایی عاملان اصلی این جنایت و طراحان توطئه علیه کشور خبر داد.

رئیس‌جمهور در پایان از تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه تمام نیروهای مدافع امنیت برای حفظ آرامش و امنیت در کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: انشاالله این مجاهدت‌ها در پیشگاه خداوند متعال ماجور است.

کد خبر 611227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.