ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نهفته مدیریت شهری

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه عملکرد شهرداری در روزهای پایانی ماه صفر درخشان بود، گفت: تمام سازمان‌ها ظرفیت‌های تخصصصی و اجرایی خود را پای کار آوردند که نشان می‌دهد ظرفیت‌های نهفته بسیاری در این شهر داریم.

ایمان فرهمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و سازمان‌ها و مجموعه‌های این حوزه، به منظور ارائه گزارش عملکرد اقدامات در اربعین حسینی (ع) و دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: همبستگی ویژه‌ای را در نهادهای مختلف به ویژه شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران امام‌رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری مشهد در روزهای پایانی ماه صفر درخشان و قابل تقدیر بود، ادامه داد: یکی از نقاط عطف عملکردی مدیریت شهری در این ایام بهره‌گیری از اقدامات ابتکاری و جدید بود، فعالیت‌هایی که برای نخستین بار شاهد اجرایی شدن آن بودیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: تمام سازمان‌ها و مجموعه‌های ذیل معاونت عمران، حمل‎‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ظرفیت‌های تخصصی و اجرایی خود را پای کار آوردند که نشان می‌دهد ظرفیت‌های نهفته بسیاری در این شهر داریم و در صورتی که متبلور شود، حلال بسیاری از مسائل شهر خواهد بود.

وی با اشاره به برآورد نهادهای دولتی مبنی بر حضور هشت میلیونی زائران در مشهدالرضا (ع)، خاطرنشان کرد: برآوردها و پیش‌بینی‌ها باید اصولی و بر اساس مصادیق قابل اتکا باشد در غیر این صورت موجب تحمیل هزینه به نهادهای خدمت‌رسان در این ایام می‌شود، همچنین لازم است بدانیم هزینه نهادهای عمومی از محل اعتبارات و بودجه‌های مردمی تأمین می‌شود.

کد خبر 611224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.