ستاره ژاپنی با ۵۵سال سن قصد خداحافظی از فوتبال ندارد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه نوزدهم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

ایندیپندنت:

* نیوکاسل همچنان به جیمز مدیسون بازیکن لستر و موسا دیابی از بایرلورکوزن علاقه دارد.

تایمز:

* گابریل مارتینلی می‌گوید که می‌خواهد با آرسنال قرارداد بلندمدت جدیدی امضا کند.

دیلی میل:

* آرسنال باید گابریل مارتینلی را پردرآمدترین بازیکن باشگاه کند، زیرا مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید در جریان است

* گزارش شده است که آرسنال مذاکرات نیکولو زانیولو با رم برای بستن قرارداد جدید را زیر نظر دارد تا در صورت عدم توافق دوطرف، این هافبک تهاجمی را به خدمت بگیرد.

* کازویوشی میورا با بازی در سن ۵۵ سال و ۲۲۵ روز، رکورد خود را به عنوان مسن‌ترین فوتبالیست فعال حرفه‌ای ثبت کرد.

* براساس گزارشی، پس از انتقاد و صحبت درمورد پروژه سوپرلیگ، توسط لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، ناآرامی‌های بیشتری در اردوگاه کاتالان‌ها وجود دارد.

دیلی میرر:

* داوید دخیا اعتراف کرد که می‌خواهد «سال‌های بیشتری» در منچستریونایتد بماند، زیرا تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است که بخواهد جدا شود.

* رومئو بکام پسر دیوید بکام قرار است اولین بازی خود را در فوتبال حرفه‌ای انگلیس انجام دهد. این بازیکن ۲۰ ساله در حال تمرین با تیم برنتفورد B است که روز شنبه هفته آینده در یک بازی پشت درهای بسته با کرو دیدار خواهد کرد.

* تیاگو سیلوا به چلسی گفته است که در حال نزدیک شدن به زمان به بن بست در مذاکرات درباره قرارداد جدید هستند.

* جف شیء، رئیس وولوز، درحال حاضر در اسپانیا است تا سعی کند جولن لوپتگی را متقاعد کند تا بالاخره به ورزشگاه مولینوکس بیاید و هدایت آن‌ها را در دست بگیرد.

گاردین:

* سارینا ویگمن سرمربی تیم ملی فوتبال زنان انگلیس، امضای قرارداد جدید با اتحادیه فوتبال این کشور برای تمدید زمان حضور خود در شیرها تا پس از سال ۲۰۲۵ را تکذیب کرد.

سان:

* لیونل مسی توسط یرژی دودک بازیکن سابق لیورپول مورد انتقاد قرار گرفت بازیکنی "تحریک‌آمیز" خوانده شد.

* لوسی برنز بازیکن تیم ملی فوتبال زنان انگلیس، بر این باور است که ستاره‌های با استعداد انگلیسی که می‌توانند برای یک باشگاه برتر در خارج از کشور بازی کنند، و «دیوانه‌» هستند که این فرصت را رد کنند. ستاره ۳۰ ساله سه شیرها می‌گوید که فرصت حضور در بارسلونا به او "زندگی جدیدی" بخشیده است. لوسی درحال حاضر عضو تیم زنان منچسترسیتی است.

دیلی استار:

* ارلینگ هالند رژیم غذایی عجیب خود را فاش کرد و گقت که مدافعان را از رویارویی با او در این فصل برای منچسترسیتی ترسانده است. وعده‌های غذایی متشکل از قلب و جگر به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی ۶ هزار کالری در روز که شامل یک سیستم نوشیدنی ویژه از طریق آب تصفیه شده نیز می‌شود، باعث قدرتمندتر شدن این بچه غول نروژی شده است.

منچستر ایونینگ:

* کریستیانو رونالدو احتمالاً به پیوستن به تیم اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکهام در MLS علاقه‌مند است.

دیلی اکسپرس:

* براساس گزارش‌ها، آرسنال برای فعال کردن گزینه دو ساله‌ای که برای تمدید قرارداد چارلی پاتینو دارد، ضرب‌الاجل دارد. قرارداد فعلی این بازیکن ۱۸ ساله در پایان فصل به پایان می‌رسد و آرسنال باید تصمیم بگیرد که آیا این بند را در ماه‌های آینده فعال کند یا خیر.

* ویکتور اورتا، مدیر فوتبال لیدز یونایتد مطلع شده است که کودی گاکپو دیگر علاقه‌ای به پیوستن به منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ندارد.

* به نظر می‌رسد آرسنال برای جذب جود بلینگهام، لیورپول و رئال مادرید را کنار خود خداهد دید، توپچی‌ها در صورتی شانس جذب این استعداد انگلیسی را دارند که بتوانند در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

دیلی رکورد:

* گیو ون برونکهورست اسطوره فوتبال هلند یک چرخش چشمگیر در ترکیب تیم فوتبال گلاسکو رنجرز را اجرا کرده و اکنون معتقد است که آنتونیو کولاک و آلفردو مورلوس می‌توانند در کنار هم بازی کنند.

کد خبر 611220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.