مشارکت گروه‌های مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص نشست امروز فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار کرد: صبح امروز پیش از آغاز نشست علنی مجلس، جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور در محل سالن مشروطه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه یکی از معاونان وزارت اطلاعات، گزارشی از ابعاد مختلف این تحولات ارائه کرد و تعدادی از نمایندگان نیز به ارائه نظراتشان پرداختند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: طبق مباحث جلسه، تحولات اخیر هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و هم درعین‌حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران را دنبال می‌کنند.

عمویی گفت: براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.

وی تصریح کرد: نمایندگان عضو فراکسیون نیز ضمن توجه برای حل و فصل موارد نارضایتی‌های مردمی بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک‌های معاند که با هدف ناامن‌سازی جامعه به آسایش اجتماعی ضربه زدند، تاکید کردند.

کد خبر 611204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.