تقدیر هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی از فرماندهی انتظامی استان اصفهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به همراه جمعی از هیئت‌های مذهبی و مداحان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان از خدمات و تلاش‌های فرماندهان و کادر انتظامی استان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ به همراه جمعی از هیئت‌های مذهبی و مداحان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان از سردار میرحیدری، معاونان و کادر انتظامی استان در راستای خدمت‌رسانی در ماه محرم و صفر و همچنین تلاش‌های آنان در مقابله با اغتشاشات اخیر تقدیر کردند.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فوقی ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: جان‌برکفان فرماندهی انتظامی که در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب گام بر می‌دارند، همیشه برای برقراری امنیت و آرامش اجتماعی مردم تلاش کرده‌اند.

وی افزود: این دیدار با هدف پاسداشت تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت در مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر و همچنین رشادت‌های هوشمندانه آنان در عرصه دفاع از ارزش‌های انسانی و مقابله با اغتشاشگران اخیر انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: به نمایندگی از طرف تمام خادمان عرصه تبلیغات اسلامی استان، پنج هزار هیئت مذهبی استان و مداحان، درخشش و جانبازی مدیران و کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان را پاس می‌دارم و عزت روز افزون ایشان را از خداوند طلب می‌کنم.

در استان اصفهان کم‌ترین تعرض به مردم و اموال عمومی تحمیل شد

سردار محمدرضا میرحیدری، فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در این نشست جوانان و نوجوانان را سرمایه‌های ارزشمند کشور برشمرد و گفت: باید بیشتر تأمل کنیم که چرا دشمن توانسته است بعضی از این سرمایه‌های عظیم را به نفع خود تسخیر کند و بازیچه خود قرار دهد.

وی یکی از دلایل سو گرفتن و پذیرش تفکرات دشمنان توسط جوانان و نوجوانان را غفلت مسئولان و موثران جامعه از فضای حقیقی و مجازی دانست و اظهار کرد: از یک سو غفلت ما و از سوی دیگر توطئه‌چینی، هزینه دشمن و استفاده از تمام ظرفیت‌های خود علیه نظام اسلامی این آسیب را متوجه انقلاب اسلامی کرده است.

فرماندهی انتظامی استان با اشاره اغتشاشات اخیر در سطح کشور و استان و بیان پیچیدگی‌های آن، افزود: پلیس با صبوری و هوشمندی و صد البته همراهی مردم، توانست افراد فریب خورده را مدیریت کند و با عاملان و محرّکان این هنجارشکنی‌ها، مقابله کند.

سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: در استان اصفهان به‌رغم کثرت تجمعات، کم‌ترین هزینه و تعرض به مردم و اموال عمومی نسبت به دیگر استان‌ها تحمیل شد و تمام کادر انتظامی استان در مقابل این اغتشاشات سینه سپر کردند.

وی از توجه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و تلاش‌های هیئت‌های مذهبی و مداحان و دغدغه آنها نسبت به ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) قدردانی کرد و اقدامات مؤثر تشکل‌های دینی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات به مردم را ارزشمند دانست.

کد خبر 611090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.