ذوب آهن ۷۱ _ صنعت مس کرمان ۵۹ / گاندوها در خانه مس را از پیش‌رو برداشتند

تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال صنعت مس کرمان را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ در سالن ملت میزبان صنعت مس کرمان بود که بازی با نتیجه ۷۱ بر ۵۹ به نفع گاندو ها تمام شد.

اسامی بازیکنان ذوب آهن: ارسلان کاظمی، سجاد مشایخی، آرمان زنگنه، فرید اصلانی، محمدرضا اکبری، علی کاشانی، محمد حسین احمدی، حمید زیایی، محمد حسن زاده و امیر علی قلی زاده.

سرمربی: فرزاد کوهیان

اسامی بازیکنان صنعت مس کرمان: رضا آذرشا، رامین میرزایی، وحید اسلامی، میعاد احمدپور، ابراهیم بیگی، کیومرث رومیانی، محسن عابدی، امیر طاهرخانی، امیر مسعود منصوری، امیر حسین آذری و میثم عابدی.

سرمربی: اسلامی

کوارتر اول: بازی با امتیاز گیری آرمان زنگنه شروع شد، در ادامه امتیازات ذوبی ها بیشتر شد. بازیکنان صنعت مس کرمان بعد از سه دقیقه دو امتیاز گرفتند، شوت سه امتیازی مشایخی در حلقه مس جای گرفت. شاگردان کوهیان دفاع را از زمین حریف شروع کردند، بازی تا دقیقه پنج کوارتر اول ۸ بر ۵ به نفع ذوب آهن است. شوت سه امتیازی زنگنه در حلقه مس جای گرفت، شاگردان کوهیان تیم برتر میدان هستند. قلی زاده به جای اکبری به میدان آمد، مسی‌ها با یک توپ گیری اختلاف را به عدد یک رساندند. شاگردان اسلامی در دقایق پایانی این کوارتر نتیجه بازی را با شوت‌های سه امتیازی تغییر دادند و در نهایت کوارتر اول با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کوارتر دوم: اولین امتیاز این کوارتر با توپ و امتیاز گیری مسی‌ها آغاز شد، سه پرتاب آزاد برای احمدی به دست آمد که دو امتیاز گرفت. پرتاب سه امتیازی حسن زاده اختلاف را برای ذوب آهن به عدد چهار رساند. کاظمی به جای زنگنه به بازی آمد. بازیکن مس اختلاف امتیاز را کم کرد، کوهیان تعویض‌هایی انجام داد. حسن زاده و مشایخی با یک توپ گیری امتیاز به دست آوردند. اختلاف یک امتیاز بین دو تیم جا به جا می‌شود، کادر ذوب آهن به داوری معترض هستند و در نهایت این کوارتر هم با نتیجه ۳۴ بر ۲۹ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کوارتر سوم: این ست با پرتاب دو امتیازی اصلانی آغاز شد در ادامه پرتاب سه امتیازی اکبری ذوب آهن را به عدد ۳۰ رساند. سه دقیقه از بازی گذشت و صنعت مس کرمان امتیاز نگرفت تا سرمربی این تیم در خواست تایم استراحت دهد. پرتاب سه امتیازی اکبری اختلاف را برای ذوبی ها به عدد ۱۸ رساند، بازیکن صنعت مس کرمان بعد از چهار دقیقه برای تیم خود امتیاز گیری کرد. سرو قامتان ذوب آهن در این کوارتر تیم برتر میدان هستند و روند صعودی این تیم در اختلاف امتیازات قابل مشاهده است. کوارتر سوم با نتیجه ۵۴ بر ۳۴ به نفع گاندو ها تمام شد.

کوارتر چهارم: احمدی نخستین امتیاز این کوارتر را به دست آورد، بازیکن مس از سه پرتاب آزاد یک امتیاز گرفت. شوت سه امتیازی بازیکن مس این تیم را به عدد ۴۰ رساند، شوت سه امتیازی اکبری اجازه نداد اختلاف امتیاز کم شود، اما در مقابل بازیکن مس نیز شوت سه امتیازی موفق دارد. دو تیم در امتیاز گیری پایاپای پیش می‌روند، تعداد خطاهای دو تیم به عدد چهار رسید. اسلامی در خواست تایم استراحت کرد، بازیکنان مس در این کوارتر ۲۲ امتیاز گرفتند. عملکرد ذوبی ها در اواخر کوارتر چهارم افت کرده است در نهایت این بازی با نتیجه ۷۱ بر ۵۹ به سود ذوب آهن تمام شد.

کد خبر 611083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.