خواسته دخیا در منچستر یونایتد، برآورده می‌شود؟

داوید دخیا امیدوار است که یک قرارداد جدید دیگر با منچستریونایتد به امضا برساند، اما باید دید که آیا قرارداد و شرایط جدیدی ارائه خواهد شد یا خیر؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوید دخیا امیدوار است که یک قرارداد جدید دیگر با منچستریونایتد به امضا برساند، اما باید دید که آیا قرارداد و شرایط جدیدی ارائه خواهد شد یا خیر؟؛ این دروازه بان ملی پوش اسپانیایی وارد آخرین سال از قرارداد فعلی خود در اولدترافورد شده است، اگرچه ممکن است گزینه تمدید ۱۲ ماهه برای او فعال شود. ممکن است پیشنهاد جدیدی برای او که چهار بار بهترین بازیکن سال در اولدترافورد بوده، ارائه شود. دخیا در بیشتر ۱۱ سال حضورش در فوتبال انگلیس، الگویی از ثبات بوده است.

پس از پیروزی ۲-۱ یونایتد در لیگ برتر در دیدار خارج از خانه مقابل اورتون، دخیا وقتی در مورد آینده خود مورد سوال قرار گرفت، به BT Sport گفت: "من فقط روی بازی‌ها تمرکز کرده‌ام که تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم. البته دوست دارم سال‌های بیشتری اینجا باشم، تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. من اینجا واقعاً خیلی خوشحالم.»

دخیا در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست و در فصل ۱۳-۲۰۱۲ تحت هدایت سرالکس فرگوسن بخشی از تیم قهرمان لیگ انگلیس را تشکیل داد و این مرد ۳۱ ساله در حال حاضر تنها دو بازی تا رسیدن به عدد ۵۰۰ در مجموع، برای شیاطین سرخ فاصله دارد.

در دیدار شب گذشته برابر اورتون، یونایتد صدمین بازی خود در لیگ برتر را با دریافت اولین گل بازی، برد، که بیشترین پیروزی در تاریخ این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود.

شاگردان اریک تن هاخ پنجشنبه شب همین هفته، در دیدار برگشت مقابل اومونیا نیکوزیا در لیگ اروپا به میدان خواهند رفت و سپس میزبان نیوکاسل در لیگ برتر خواهند بود.

کد خبر 611077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.