وضعیت اقتصادی شهروندان اهمیت دارد

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: نکته مهمی که امروز وجود دارد، وضعیت اقتصادی شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ در نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی که با هدف استفاده از ظرفیت مدیریت شهری در تنظیم بازار کشور در ساختمان وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: نکته مهمی که امروز وجود دارد وضعیت اقتصادی شهروندان است.

وی ادامه داد: هر اقدامی که امروز به معیشت خانواده کمک و از افزایش قیمت جلوگیری کند کار بسیار مهمی است، شبکه بزرگی که امروز در اختیار شهرداری تهران است می‌تواند کمک‌کننده باشد.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در شورای اسلامی شهر و شهرداری آمادگی داریم تا هر کمکی که برای تنظیم بازار از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم این جلسات و هماهنگی‌ها می‌تواند زمینه همکاری مفید برای تنظیم بازار و مدیریت زنجیره تأمین باشد، این ظرفیت کلان مدیریت شهری، علاوه‌بر تهران در سایر کلانشهرها نیز وجود دارد و می‌تواند در اختیار اقتصاد شهروندان قرار گیرد.

سروری اضافه کرد: مقرر شده شهرداری تهران مراکز و غرفه‌های تره‌بار را در تمام محلات شهر تهران ایجاد کند که این مهم سبب دسترسی آسان شهروندان به کالای ارزان قیمت می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسین دماوندی‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، محسن شیرآوند سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سید سعید راد مدیرعامل شرکت تخصصی بازرگانی دولتی ایران، محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، افشین خلیلی معاون دولت و امور کمیسیون‌های شورای عالی استان‌ها، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران و داوود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند نیز در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 611070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.