لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش آمار حوادث ناشی از کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، برنامه‌ریزی برای کاهش آمار حوادث ناشی از کار را برای جامعه مهم تلقی کرد و گفت: هرچند نمی‌توان به‌طورمطلق و کامل از بروز حوادث جلوگیری کرد ولی با اتخاذ تدابیر ایمنی در رعایت مقررات حفاظتی می‌توان تا حدود زیادی از میزان و شدت حوادث کاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مداحی که به همراه رئیس اداره بازرسی این اداره کل، همراه با مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از قسمت‌های مختلف پروژه بلوار تابان به آسمان دیدن کرد، در حاشیه این بازدید حوادث ناشی از کار را دارای هزینه‌های متعددی دانست و اظهار کرد: حوادث ناشی از کار علاوه بر هزینه‌های مادی مستقیم به دلیل بروز فوت و جرح که در بعضی موارد موجب نقص عضو می‌شود، دارای هزینه‌های پنهان و غیرمادی برای کارگر، خانواده کارگر و دولت است.

وی برنامه‌ریزی برای کاهش آمار حوادث ناشی از کار را برای جامعه مهم تلقی کرد و ادامه داد: هرچند نمی‌توان به‌طور مطلق و کامل از بروز حوادث جلوگیری کرد ولی با اتخاذ تدابیر ایمنی در رعایت مقررات حفاظتی می‌توان تا حدود زیادی از میزان و شدت حوادث کاست.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان نیز در این بازدید با بیان موارد ایمنی که سرشاخه اصلی احداث پروژه‌ها است، اظهار کرد: این سازمان با تمام توان نسبت به به‌کارگیری محیطی امن در پروژه‌های خود اقدام می‌کند.

در این بازدید تمام اقدامات انجام شده در این پروژه که از پروژه‌های شاخص شهر اصفهان در محدوده پرترافیک اتصال خیابان زینبیه به جاده حبیب آباد و رینگ حفاظتی است، به اطلاع بازدیدکنندگان رسید.

کد خبر 611049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.