مشکلات آب و فاضلاب جزیره خارک تا تحقق نتیجه نهایی پیگیری شود

رئیس شورای اسلامی شهر خارک گفت: تلاش شورای اسلامی شهر خارک برای استقرار آب و فاضلاب و ارائه خدمات مطلوب به مردم این جزیره تداوم دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر خارک، لطف‌الله علی‌پور با اشاره به طرح مسائل آب و برق جزیره در دیدار با وزیر نیرو، اظهار کرد: مشکل شبکه آب و فاضلاب شهروندان جزیره سال‌ها است که گام به گام پیگیری شده و اکنون به مرحله خوبی نزدیک شده است.

وی ادامه داد: در آستانه حضور نماینده آب و فاضلاب در خارک باید توجه داشت که در مرحله نخست وضعیت زیرساخت فاضلاب شهر اصلاح و بهسازی شود و سپس جریان آب‌رسانی در منطقه شهری خارک به صورت روزانه نه یک روز در میان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خارک تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود با توجه به شرایط خاص جزیره و گرمای هوا و دسترسی نداشتن به گاز شهری، تعرفه برق مصرفی مشترکان برق منطقه شهر، در تمام فصول به صورت نیم‌بها محاسبه شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته مشکل قطع جریان برق سکنه خارک در گرمای تابستان معضلی بغرنج بود، اما در تابستان سال جاری قطعی برق نداشتیم، گفت: تأمین برق پایدار برای ساکنان جزیره در سال‌های آینده اهمیت ویژه‌ای دارد و باید برای آن برنامه‌ریزی شود، از این رو از زحمات مسئولان اداره برق خارک و شهرستان بوشهر تشکر می‌کنم.

کد خبر 611045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.