در جلسه نودوششم شورای شهر تهران چه می‌گذرد؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمعی از کودکان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک در نود و ششمین صحن علنی شورای اسلامی شهر حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ با اشاره به برگزاری نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه نوزدهم مهرماه، اظهار کرد: این جلسه با ارائه گزارشی از مشکلات شهرک مسلمین در محدوده منطقه ۱۸ آغاز و با حضور جمعی از کودکان در صحن شورای اسلامی شهر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این جلسه ادامه لایحه "اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهری" بررسی شده و اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال ۱۴۰۱ تصمیم‌گیری خواهند کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح " اصلاح فرایندهای دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران" خبر داد و گفت: در این جلسه اصلاحات بعدی این قانون با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی نیز تبادل اطلاعات انجام می‌شود.

وی افزود: در ادامه جلسه انتخاب دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر و سه متخصص جهت عضویت در کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبه "چگونگی طراحی و مدیریت بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران" به رأی گذاشته خواهد شد.

نادعلی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه بررسی تعدادی پرونده پلاک ثبتی را در دستور کار خود دارند.

کد خبر 611042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.