مقدمات اسکان ۲۰۰ نفر در خانه سبز شهرداری مشهد فراهم شد

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارندگی، مقدمات اسکان برای ۲۰۰ نفر در خانه سبز شهرداری این کلان‌شهر ایجاد شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از صداوسیما، مهدی ابراهیمی با اشاره به آغاز فعالیت گرم‌خانه‌ها برای سامان‌دهی و اسکان کارتن‌خواب‌ها، اظهار کرد: قاعده کار گرم‌خانه‌ها این است که از ابتدای فصل سرما و بارندگی یعنی مهر و آبان تا پایان فروردین‌ماه فعال شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به آغاز فصل سرما و بارندگی، مقدمات اسکان برای ۲۰۰ نفر در خانه سبز شهرداری این کلان‌شهر ایجاد شده است، افزود: زنان کمتر از پنج درصد جمعیت کارتن‌خواب‌‎های مراجعه‌کننده به گرم‌خانه‌ها را تشکیل می‌دهند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: ۹۵ درصد این ظرفیت مربوط به مردانی است که یا به صورت اختیاری به محل گرم‌خانه مراجعه می‌کنند یا با حضور در مراکز تجمع مقرر شده روند انتقال آنان به گرم‎خانه با وسیله نقلیه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در گرم‌خانه‌ها با یک وعده شام و صبحانه از کارتن‌خواب‌ها پذیرایی می‌شود، تصریح کرد: شهرداری از مردم مشهد تقاضا دارد که با توجه به فرارسیدن شب‌های سرد پیش‌رو، از طریق تماس تلفنی با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷، شهرداری را از تجمع کارتن‌خواب‎‌ها در محلات و خیابان‎‌های مختلف مطلع کنند.

کد خبر 611037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.