باشگاه استقلال راست می‌گوید یا وریا غفوری؟

مشاور ارشد مصطفی آجرلو نسبت به صحبت‌های وریا غفوری علیه مدیر عامل آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ابتدای لیگ بیست‌ودوم نام وریا غفوری به دلایل نامعلومی از لیست «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال کنار گذاشته شد و در شرایطی که از سپاهان و فولاد خوزستان به عنوان مقصد بعدی این بازیکن یاد می‌شد، غفوری تصمیم گرفت برای فصل جدید رقابت‌ها در جمع شاگردان نکونام باشد. در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر استقلال تهران به مصاف فولاد خوزستان رفت که وریا برابر تیم سابق خود قرار گرفت.

غفوری پس از دیدار با شاگردان ساپینتو در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخورد باشگاه استقلال با این بازیکن اظهار کرد: مصطفی آجرلو خیلی راحت نام مرا خط زد و در این رابطه یک خط هم توضیح نداد، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که به ریش نیست و ریشه مهم است.

سه روز پس صحبت‌های غفوری، میثم منیعی مشاور ارشد استقلال تهران نسبت به صحبت‌های غفوری واکنش نشان داد و گفت: غفوری فصل گذشته هم در لیست مازاد سرمربی وقت قرار گرفت اما به دلیل وساطت‌های آجرلو این بازیکن در جمع آبی‌ها ماندگار شد حتی در میانه‌های فصل غفوری توسط کادر فنی اخراج شد اما با پادر میانی مدیرعامل باشگاه این بازیکن مجدداً به تمرینات بازگشت.

منیعی اضافه کرد: مدافع راست فولاد خوزستان از ابتدای فصل تمایل به جدایی داشته است اما این مسئله را به پای مصطفی آجرلو می‌گذارد.

با این تفاسیر مشخص نیست ادعای کدامیک از طرفین صحت دارد. کاپیتان سابق آبی‌ها هم‌اکنون بازیکن فولاد خوزستان است و به فوتبال خودش در جمع شاگردان نکونام ادامه می‌دهد اما همچنان دلیل جدایی این بازیکن از جمع استقلال مشخص نیست.

کد خبر 611025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.