عملیات احداث میدان ورودی فولادشهر آغاز شد

شهردار فولادشهر گفت: شهرداری با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تردد شهروندان اصلاح ورودی فولادشهر از سمت بزرگراه شهید کاظمی را در مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین ایزدی امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ در جمع مسئولان فولادشهر، اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری فولادشهر در دوره ششم بر این است تا با اجرای برنامه‌ها و اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت گام‌های مؤثری در حوزه‌های عمرانی و توسعه شهری بردارد.

وی افزود: شهرداری فولادشهر در برنامه‌ریزی‌های خود به دنبال آن است تا حس تعلق را در شهروندان افزایش دهد چرا که افزایش حس تعلق به شهر موجب افزایش انسجام شهروندان می‌شود در نهایت همبستگی اجتماعی ارتقا پیدا کرده و سرمایه و امنیت اجتماعی شهر تأمین می‌شود.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه ورودی شهرها نقش مهم و اثرگذاری در معرفی صحیح آن شهر دارد، تصریح کرد: زیباسازی و بهسازی ورودی شهر از جمله اقدامات اساسی به‌شمار می‌آید، طبق ضوابط شهری باید به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی‌های آن شهر نسبت به ورودی‌ها باشد.

وی یکی از اهداف اصلی اجرای عملیات اصلاح هندسی معابر شهر را افزایش ایمنی تردد شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: توسعه روز افزون شهرهای ایران و افزایش جمعیت سبب بروز گره‌های ترافیکی در معابر شهرها شده از این رو مدیریت شهری با اجرای پروژه‌های مختلف سهولت مسیر حرکت وسایل نقلیه، دسترسی بهتر و آسان به شبکه معابر اصلی و افزایش ایمنی عابران پیاده اقدام می‌کند.

ایزدی با اشاره به آغاز عملیات احداث میدان ورودی فولادشهر گفت: ورودی این شهر از سمت بزرگراه شهید کاظمی یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار می‌آید که نیازمند ایمن‌سازی و اصلاح هندسی است.

وی یکی از دغدغه‌های مدیران شهری را کاهش تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی دانست و افزود: شهرداری فولادشهر با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تردد شهروندان اصلاح ورودی فولادشهر از سمت بزرگراه شهید کاظمی را در مساحت ۴۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در دستور کار قرار داده است.

شهردار فولادشهر ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدت اجرای این پروژه ۱۲ ماه تخمین زده شده است و امیدواریم با اصلاح هندسی و حذف نقاط حادثه‌خیز به یکی از مطالبات مهم شهروندان پاسخ داده شود.

کد خبر 611017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.