استفاده از خدمات مشاوره نیروی انتظامی برای عموم شهروندان رایگان است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: خدمات مشاوره یکی از بهترین راهکارهایی است که در پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی و صلح و سازش بین افرادی که دارای اختلاف گوناگونی هستند، بسیار مؤثر و مفید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد رضا مزیدی امروز _دوشنبه هجدهم مهرماه_ در نشست هفته نیروی انتظامی در یزد، اظهار کرد: هفته فراجا هفته‌ای است که به شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» مزین شده است و ما می‌توانیم با ارتباط و تعامل بیشتر با مردم از نگاه‌ها و نقطه نظرات آنها در پیشبرد اهداف فراجا و ایجاد و حفظ نظم و امنیت پایدار استفاده کنیم.

وی با برشمردن اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس، گفت: خدمات مشاوره، یکی از بهترین راهکارهایی است که در پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی و صلح و سازش بین افرادی که دارای اختلاف گوناگونی هستند، بسیار مؤثر و مفید است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع، پلیس با بکارگیری کارشناسان مجرب و متخصص، در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌ها و ارتقا سطح بهداشت و سلامت روانی افراد می‌توان بسیار موفق عمل کرد.

وی آمادگی کامل مرکز مشاوره «آرامش» پلیس واقع در ابتدای خیابان حضرت مهدی (عج) و دوایر مشاوره کلانتری‌ها را برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان برای عموم اعلام کرد.

کد خبر 611005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.