لزوم ایجاد بازار روز جهت کاهش معضل سدمعبر در شهرکرد

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد، گفت: ایجاد بازار روز در کاهش معضل سدمعبر توسط فروشندگان سیار موثر است.

هادی مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به معضل سدمعبر در بعضی نقاط شهری و نحوه برخورد شهرداری با این مشکل، اظهار کرد: جهت رفع مشکل سدمعبر در شهر برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که یکی از این موارد ایجاد بازار روز برای فروشندگان سیار است.

وی با اشاره به تأثیر ایجاد بازار روز در کاهش معضل سدمعبر توسط فروشندگان سیار، افزود: در برخی مناطق مشکلاتی در زمینه تأمین زمین مورد نیاز وجود دارد و شهرداری در حال تلاش برای اجاره زمین و رفع این مشکل است اما براساس قانون باید راه و شهرسازی زمین در اختیار شهرداری قرار دهد تا بازارچه‌های دائمی ایجاد شود، به این ترتیب مردم و فروشندگان نیز دچار مشکل و سردرگمی نخواهد شد.

مهربانی ادامه داد: امیدواریم با تأمین زمین اجاره‌ای توسط شهرداری شهرکرد و ایجاد بازار روز به صورت موقت مشکل سدمعبر توسط افرادی که با خودرو و کنار خیابان‌های شهر اقدام به فروش اجناسی همچون میوه می‌کنند، رفع شود و در آینده نیز با تأمین زمین یک بازارچه دائمی برای این افراد ایجاد شود.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد درخصوص ورود مغازه‌داران به حریم پیاده‌روها و ایجاد سدمعبر، تصریح کرد: مغازه‌داران باید اجناس خود را درون مغازه قرار دهند و از ایجاد سدمعبر در پیاده‌روها پرهیز کنند.

کد خبر 610962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.