گسترش فضای سبز از اولویت‌های اصلی شهرداری زرند

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری زرند گسترش فضای سبز به ویژه پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای است، چراکه وجود این بوستان‌ها موجب بهبود وضعیت محیطی و مکانی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، حمیدرضا ولی‌خانی با اشاره به ادامه عملیات فرش موزائیک بوستان زیتون، اظهار کرد: ایجاد فضاهای با نشاط و راه‌اندازی بوستان‌های محله‌ای یکی از اهداف مدیریت شهری زرند است، چرا که وجود این بوستان‌ها موجب بهبود وضعیت محیطی و مکانی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان است.

وی بهبود کیفی و زیباسازی مبلمان شهری را یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد دانست و ادامه داد: مدیریت شهری اقدامات لازم جهت گسترش فضای سبز در بوستان‌ها و پارک‌ها را در دستور کار قرار داده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ مترمربع از فضای این بوستان فرش موزائیک و پازل خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی که در سطح شهر در حال انجام است و با همکاری و همدلی مسئولان و شهروندان در حفظ و نگهداری مبلمان شهری و فضای سبز شهری شهر زرند را به جایگاه واقعی برسانیم.

کد خبر 610953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.