تدوین کدهای تخلفاتی جدید برای تاکسیرانان در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از به‌روزرسانی آئین‌نامه انضباطی سازمان تاکسیرانی خبرداد و گفت: در آئین‌نامه جدید علاوه بر تدوین کدهای تخلفاتی جدید متناسب با شرایط کنونی شغل تاکسیرانی، جدول مشوقان تاکسیرانان نیز تدوین‌ شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی اظهار کرد: در آئین‌نامه جدید انضباطی سازمان تاکسیرانی، همگام با به‌روز رسانی کد تخلفات برای نخستین‌بار از ابتدای شروع به کار سازمان تاکسیرانی جدول مشوقان تاکسیرانان نیز تدوین شده است و درصورتی‌که تاکسیرانی به مدت شش ماه فاقد تخلف باشد (منوط به داشتن فعالیت مستمر)، تمام نمرات منفی تخلفات گذشته تاکسیران به‌غیراز مبلغ جرایم حذف می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت کسب امتیاز مثبت از سوی تاکسیرانان برابر جدول مشوق‌های به ازای هر امتیاز به انتخاب و درخواست تاکسیران مبلغ ۵۰ هزار تومان از جرایم وی بخشیده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: در آئین‌نامه جدید مقرر شده تخلفات ثبت‌شده از طریق پیامک به تاکسیرانان اطلاع‌رسانی شود، از همین رو ضروری است تاکسیرانان شماره تلفن فعال خود را (باید شماره به نام شخص تاکسیران باشد) از طریق سامانه جامع تاکسیرانی یا شرکت‌های کارگزار به‌روزرسانی کنند.

وی افزود: از تاکسیرانان درخواست می‌شود با مراجعه به درگاه‌های اطلاع‌رسانی سازمان ازجمله سایت تاکسیرانی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به مطالعه و اطلاع از آئین‌نامه جدید و جدول مشوقان سازمان اقدام کنند.

کد خبر 610931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.