عملیات ایمن‌سازی خیابان عشوریون انجام شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات ایمن‌سازی خیابان عشوریون خبر داد و گفت: با بهره‌گیری و اجرای روش‌های نوین در ایمن‌سازی تردد عابران پیاده، می‌توان اقدامات موثری در راستای پیشگیری و کاهش تصادفات درون‌شهری انجام داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای عملیات ترافیکی و هشدار دهنده در خیابان عشوریون به منظور حفظ سلامتی و آرامش شهروندان، ایجاد امنیت و نظم شهری در عبورومرور وسایل نقلیه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: وجود علائم و تابلوهای هشدار دهنده ترافیکی یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با در نظر گرفتن نحوه تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده و به منظور حفظ ایمنی شهروندان و کاهش تصادفات، اداره حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه اقدام به نصب تابلوهای هشدار دهنده و علائم ترافیکی، سرعت‌گیر، گل میخ‌های طرح چدن و پلاستیکی در خیابان عشوریون کرد.

وی اضافه کرد: به منظور ایمن‌سازی محل عبور دانش آموزان مقابل مدرسه شهید رضایی واقع در خیابان عشوریون نیز خط‌کشی و نصب سرعت‌گیر، گل میخ، تابلوهای علائم ترافیکی و هشدار دهنده مربوط به محل عبور دانش‌آموزان انجام شد.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: پروژه آرام‌سازی و نصب سرعت‌گیرها در معابر سطح منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است و سهم قابل توجهی در ایمن‌سازی و روان‌سازی معابر دارد.

کد خبر 610930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.