تسریع در روند احداث کمربندی شرقی دوم بابل

شهردار بابل از تسریع در روند احداث کمربندی شرقی دوم این شهر خبر داد.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بابل دومین شهر پرجمعیت استان محسوب می‌شود و میزان ورودی و خروجی خودروها به این شهر موجب ترافیک روزافزون آن شده است، اظهار کرد: شهرداری در این راستا احداث کمربندی دوم شرقی بابل را از سال‌های گذشته در دستور کار قرار داد و آئین احداث این پروژه سال ۹۸ به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به مشکلات اجرایی این طرح، افزود: به دلیل مشکلات بازگشایی و تملک زمین‌های واقع در مسیر کمربندی دوم شرقی اجرای این پروژه با وقفه همراه بوده است.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای کاهش ترافیک شهرستان اقدام به تکمیل فاز تملک این پروژه کرده‌اند و این مهم در سال جاری به پایان رسید.

کیانی با اشاره به نقش این پروژه در کاهش ترافیک شهر بابل، تصریح کرد: ایجاد کمربندی شرقی دوم بابل تردد وسایل نقلیه از شرق استان به شهرهای نوار ساحلی و غرب استان را تسهیل می‌کند و کاهش ترافیک میدان‌های اصلی شهر همانند شهید کشوری، میدان شهید بزاز و میادین سردار شهید سرلشکر سلیمانی و بسیج موجب تسهیل در عبور و مرور می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن فاز تملک زمین‌ها، فاز بعدی این پروژه به عنوان آغاز عملیات اجرایی در نظر گرفته و اجرایی شود.

کد خبر 610897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.