مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۷ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر تیرباران دو زن بعد از مراسم عروسی، قتل پدرخوانده توسط دختر جوان، قتل در پاتوق شبانه، کشف جسد داخل گونی و آبروریزی بعد از دوستی سیاه را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه هفدهم مهرماه_ به شرح ذیل است:

یکی از مسئولان مطلع محلی در شهرستان فاریاب ضمن بیان اینکه قتل دو خانم در محدوده این شهرستان توسط پسرخاله یکی از این خانم‌ها به علت اختلاف خانوادگی رخ داده است، تاکید کرد که هویت قاتل مشخص است، وی تحت تعقیب قرار دارد و تلاش‌ها برای بازداشت این فرد در جریان است.

بیشتر بخوانید

در پی وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی واقع در بولوار هاشمیه مشهد، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با راهنمایی‌ها و دستورات قاضی صفری (قاضی ویژه قتل عمد) آغاز و مشخص شد که مرد ۴۷ ساله‌ای به نام محمد جواد بر اثر اصابت سه ضربه چاقو در حالی به قتل رسیده است که فقط همسر و دختر خوانده او در منزل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان، اظهار کرد: در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر قتل شهروندی ۳۲ ساله در شهرستان دلگان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید

بیانیه سازمان پزشکی قانونی در خصوص علت فوت مرحومه مهسا امینی منتشر شد که در آن با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی آمده است: بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.

بیشتر بخوانید

پنجم مهرماه امسال درگیری در محله کمیل تهران منجر به قتل یک جوان شد. بلافاصله ساسان غلامی باز پرس کشیک قتل پایتخت به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. در بررسی‌ها مشخص شد در جریان درگیری متهم به قتل با شیشه شکسته شده ضرباتی به مقتول وارد کرده بود که کارآگاهان با توجه به شناسایی عامل جنایت خیلی زود و در عملیاتی غافلگیرانه قاتل جوان را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

ساعت چهار بامداد جمعه پانزدهم مهرماه، مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر گفت: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید

سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات فنی طولانی مدت شبکه‌ای از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات بین استانی که با ارتباط‌گیری با قاچاقچیان یک کشور بیگانه از طریق یکی از استان‌های غربی اقدام به ورود سلاح جنگی به داخل استان خوزستان می‌کردند، مطلع شدند.

بیشتر بخوانید

ساعت ۹ صبح شنبه شانزدهم مهر مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از کشف جسد مردی داخل گونی خبر دادند. به دنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی راهی محل حادثه در نزدیکی میدان ونک ورودی بزرگراه کردستان شد.

بیشتر بخوانید

بیست‌وهشتم فروردین‌ماه امسال رسیدگی به مرگ مشکوک مرد جوان به نام احمد در یکی از بیمارستان‌های تهران در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که پنج روز قبل از حادثه یک فرد ناشناس احمد را که به شدت دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل کرد و بعد از گذشت پنج روز احمد به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید

مدتی قبل رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در پارکینگ خانه‌اش واقع در شرق تهران در حالی در دستور کار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که تصاویر دوربین‌های مدار بسته مقابل خانه مقتول نشان می‌داد دو فرد ناشناس وارد خانه او شده بودند.

بیشتر بخوانید

دختر ۱۷ ساله که برای شکایت از پسرعمویش وارد کلانتری میرزاکوچک‌خان شده بود، در حالی که بیان می‌کرد اعتماد بی‌جا و حرف‌های عاشقانه مرا تا مرز رسوایی کشانده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: پدر و مادرم حدود ۲۰ سال قبل از افغانستان به ایران مهاجرت کردند و من در مشهد به دنیا آمدم و نهمین فرزند خانواده هستم.

بیشتر بخوانید

کد خبر 610891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.