جزییات درگیری در زندان لاکان رشت/ شایعه فرار زندانیان صحت ندارد

دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: آرامش به زندان بازگشته است.

به گزارش ایمنا، ساعاتی قبل خبری مبنی بر درگیری در بین زندانیان زندان لاکان رشت در فضای مجازی منتشر شد.

با پیگیری از سازمان زندان‌های کشور مشخص شد عصر امروز _یکشنبه هفدهم مهرماه_ بین چند زندانی زندان لاکان رشت درگیری به دلیل مسائل شخصی رخ داد که به دلیل بالا گرفتن درگیری با ورود نیروی انتظامی این درگیری خاتمه پیدا کرد.

تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت به صورت موقت و محدود متشنج شد.

طبق پیگیری‌ها شایعه فرار چند زندانی در این درگیری از زندان لاکان رشت به هیچ وجه صحت ندارد و در حال حاضر در این زندان آرامش برقرار است و مشکلی امنیتی وجود ندارد.

این درگیری ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در این باره اظهار کرد: امروز در بند زندانیان محکوم به قصاص و زندانیانی که محکومیت‌های سنگین دارند بر اساس اختلافات قبلی در گیری فیزیکی محدودی به وجود آمد.

فلاح میری در ادامه با اشاره به اینکه تمامی این اتفاقات در ظرف چند دقیقه تا اطلاع و حضور ماموران زندان رخ داد، خاطرنشان کرد: با رسیدن ماموران شرایط زندان به حالت عادی بازگشت و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

منبع: میزان

کد خبر 610880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.