انتقاد شدید ستاره چلسی از سرمربی آرسنال!

فیلمی از حمله پیر امریک اوبامیانگ به میکل آرتتا در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلمی از حمله پیر امریک اوبامیانگ به میکل آرتتا در فضای مجازی منتشر شده است که در آن می‌گوید: سرمربی آرسنال نمی‌تواند با بازیکنان بزرگ کنار بیاید.

اوبامیانگ در حال انتقاد از سرمربی توپچی‌ها پس از جدایی او از باشگاه، شکار شده است. این مهاجم در ماه ژانویه با انتقال آزاد راهی بارسلونا شد و پس از ناامیدی و از دست دادن کاپیتانی باشگاه به دلیل نقض نظم و انضباط، راهی بارسلونا شد. او خروج پیچیده خود را به گردن آرتتا می‌اندازد در حالی که مربی، با تاکید بر اینکه «جدایی او راه حل است، نه مشکل» به آن پاسخ داد.

فیلم‌های لو رفته از انتقاد مهاجم سابق آرسنال از آرتتا، در حال پخش شدن در رسانه‌های اجتماعی است. اوبامیانگ می‌گوید: شخصیت‌های بزرگ و بازیکنان بزرگ… او نمی‌تواند با آن کنار بیاید. او به چند بازیکن جوان نیاز دارد که چیزی نگویند.

اوبامیانگ اکنون با چلسی به لیگ برتر بازگشته است، او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا به این باشگاه پیوست. در همین حال، آرتتا توپچی‌ها را به شروع خوبی در فصل هدایت کرده است و در ۷ بازی از ۸ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر، پیروز شده است تا در رده دوم جدول پس از منچسترسیتی قرار بگیرد.

آرسنال ۹ بازی از ۱۰ دیدار ابتدایی خود را در یک فصل، در تمام رقابت‌ها، را برای سومین بار در تاریخ باشگاه با برد پشت سر گذاشته است.

مهاجم چلسی سه‌شنبه شب همین هفته مقابل دیگر باشگاه سابقش، آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه سن سیرو به میدان می‌رود.

کد خبر 610856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.