۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
تذکر سیمئونه به ژائو فلیکس

تمجید از یک ستاره در خط حمله، پیام واضحی است که دیگو سیمئونه برای مهاجم پرتغالی تیمش فرستاده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، اگرچه اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد خیرونا بگذرد و سه امتیاز حیاتی را کسب کند، اما عملکرد این تیم اصلاً قابل دفاع نبود و بازیکنانش روز بدی را سپری کردند.

باشگاه اتلتیکو مادرید یکی از فصل‌های ناامیدکننده خود در طول دهه اخیر را سپری می‌کند. تیم دوم مادرید که در طی سال‌های اخیر توانسته جایگاه بالایی در فوتبال اروپا کسب کند، فصل بدی را پشت سر می‌گذارد و عملکرد ناامیدکننده بازیکنانش باعث شده تا حتی صدای اعتراض دیگو سیمئونه، سرمربی این تیم نیز بلند شود.

ژائو فلیکس، بازیکن پرتغالی اتلتیکو یکی از مهره‌هایی است که پایین‌تر از سطح مورد انتظار عمل کرده است؛ پیش از پیوستن این بازیکن به اتلتیکو، سران این باشگاه امید زیادی به او داشتند اما وی هرگز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

با وجود عملکرد ضعیف فلیکس، آن خل کوریا بسیار آماده است و در بازی‌های اتلتیکو مادرید بسیار اثرگذار ظاهر می‌شود. عملکرد خوب کوریا تمجید سیمئونه را نیز به دنبال داشته است: «آن خل ما را خوشحال می‌کند.» ‬ در بسیاری از بازی‌ها او فیکس در زمین نبوده اما نشان داده که نسبت به اتلتیکو مادرید غیرت دارد و در تمام این سال‌ها با شایستگی برای تیمش جنگیده است.

تعریف و تمجید از عملکرد آن خل کوریا می‌تواند تذکری از سوی سیمئونه به ژائو فلیکس باشد. مهاجم پرتغالی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و از سوی دیگر، سیمئونه به راحتی می‌تواند کوریا را جایگزین دائمی فلیکس کند. این بازیکن پرتغالی در هفته‌های اخیر نیمکت نشین بوده و با ورود به زمین مسابقه نیز انرژی و انگیزه لازم را برای درخشش ندارد.

برای چهارمین فصل متوالی، به نظر می‌رسد سیمئونه و فلیکس بار دیگر آشکارا با یکدیگر دچار مشکل شده‌اند. صرف نظر از اینکه چه کسی مقصر است، این شرایط برای اتلتیکو مادرید اصلاً خوب نیست و باید هر چه سریع‌تر حل شود. مادریدی‌ها هزینه زیادی برای به خدمت گرفتن و نگه داشتن فلیکس پرداخت کرده‌اند و امیدوارند که وی بتواند هر چه زودتر به سطحی برسد که انتظارات مربیان و هواداران را برآورده کند.

کد خبر 610831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.