خرید بد لیورپولی‌ها دوباره مصدوم شد

قرمزها از خرید لحظه آخری خود شانس نیاوردند و هافبک برزیلی این تیم دوباره مصدوم شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اتلتیک، آرتور ملو قرار است آخر هفته جاری تحت عمل جراحی قرار گیرد و در آستانه ۳ تا ۴ ماه دوری از میادین است.

هافبک برزیلی تیم فوتبال لیورپول در پایان نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی از یوونتوس به این تیم پیوست و تاکنون تنها یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی زیر نظر یورگن کلوپ انجام داده است. اکنون به نظر می‌رسد که او تا پایان سال از میادین دور باشد.

این بازیکن ۲۶ ساله پیش از دیدار مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل مصدومیت در تمرین روز دوشنبه کنار گذاشته شد و ارزیابی بیشتر توسط کادر پزشکی نشان داده است که او نیاز به انجام عمل جراحی دارد. کلوپ هنگام ورود آرتور به آن فیلد تحت تأثیر رفتار وی قرار نگرفته و شرایط کنونی بیشترین ضربه را به این بازیکن و همچنین به باشگاه وارد کرده است.

وی امیدوار بود شروع جدیدی در دوران حرفه‌ای داشته باشد زیرا توسط مکس آلگری در یوونتوس کنار گذاشته شده بود. او که در یک انتقال غافلگیرکننده راهی تیم کلوپ شد، احتمالاً برای برزیل در جام جهانی بازی کند. با این حال شکی وجود ندارد که آرتور روزهای تلخ فوتبالی در لیورپول سپری می‌کند.

هافبک برزیلی لیورپول سال گذشته فرصت بسیار کمی برای بازی کردن و نمایش توانمندی‌هایش داشت. او در ماه ژوئن یک عمل جراحی را پشت سر گذاشت و بنابراین بخشی از پیش فصل را نیز از دست داد. این بازیکن در برنامه‌های آلگری جایی نداشت و حتی با سایر بازیکنان تیم نیز تمرین نمی‌کرد. هرچند طبیعی است که با پیوستن به لیورپول، آرتور شروع سختی را پشت سر بگذارد، اما باشگاه نیز از شرایط وی اصلاً راضی نیست.

تفاوت بزرگ بین لیگ انگلیس و لیگ ایتالیا باعث شد تا ضعف فیزیکی شدید آرتور کاملاً به ضررش تمام شود.

لیورپول در این فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و در خط میانی بازیکن قابلی در اختیار ندارد. آرتور ملو که قرار بود خلاءهای موجود در ترکیب قرمزها را پر کند، حالا کنار رفته و کلوپ باز هم باید به فکر چاره باشد.

باشگاه لیورپول برای به خدمت گرفتن آرتور ۴ میلیون پوند به یوونتوس پرداخت کرد. همچنین بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که به لیورپول این امکان را می‌دهد تا او را در تابستان آینده با مبلغ ۳۳ میلیون پوند خریداری کند؛ اتفاقی که بعید است رخ بدهد.

کد خبر 610830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.