حضور بیش از ۵۰۰ آتش‌نشان در المپیاد آتش‌نشانان ورزشکار شهرداری‌ها

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سیزدهمین المپیاد عملیاتی-ورزشی آتش‌نشانان کشور امروز (یکشنبه) با حضور بیش از ۵۰۰ آتش‌نشان ورزشکار شهرداری‌ها از سوی این سازمان به میزبانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز آغاز شد.

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سیزدهمین المپیاد عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور پس از دو سال تعطیلی به دلیل شرایط کرونایی و با فروکش کردن آن، امسال بار دیگر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در سیزدهمین المپیاد عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور، آتش‌نشانان ورزشکار ۳۰ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ها حضور دارند، تصریح کرد: مسابقات این دوره در چهار رشته دوی ۱۰۰ متر بامانع، دوی چهار در ۱۰۰ متر امدادی، آبرسانی با موتور پمپ و عملیات چالش آتش‌نشانان در ورزشگاه یادگار امام (ره) و پارک ائل‌گلی تبریز برگزار می‌شود.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ادامه داد: ایجاد مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی و افزایش اعتماد عمومی به توانمندی آتش‌نشانان کشور، ارتقای سطح آمادگی جسمانی آتش‌نشانان و تبادل اطلاعات و انتقال تجارب بین آنها از جمله اهداف برگزاری این المپیاد است.

وی با بیان اینکه سیزدهمین المپیاد عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور با مشارکت سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های کشور و فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که برگزاری این المپیاد تأثیر خوبی در ایفای نقش حرفه‌ای جامعه آتش‌نشانان کشور داشته است.

جمالی‌نژاد گفت: در حاشیه این المپیاد، اجلاس سراسری مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ها نیز در تبریز برگزار خواهد شد.

المپیاد آتش‌نشانان ورزشکار شهرداری‌ها آغاز شد

کد خبر 610786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.