توسعه پلتفرمی جدید برای ارزیابی عملکرد دولت‌های آمریکایی

یکی از شرکت‌های نرم‌افزاری آمریکایی به ایجاد یک پلتفرم جدید پرداخته است که قابلیت ارزیابی عملکرد مقامات سراسر ایالات متحده آمریکا را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پلتفرم جدید که توسط شرکت نرم‌افزار Polco توسعه یافته است، هزینه‌ای ۱۴ میلیون دلاری در بر داشته است. این نرم‌افزار با استفاده از جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها می‌تواند گزارشی کامل از نحوه کارکرد مدیران و دولت‌های سراسر کشور را ارائه دهد و حتی از قابلیت‌های مختلف هر فرد مسئول در کشور رونمایی کند. کمپانی ذکر شده همچنین به تیم مدیران در دولت‌های محلی مختلف ملحق شده است و در نظر دارد با همکاری آن‌ها به بررسی بیشتر و بهتر کارایی دولت‌ها بپردازد.

مشارکت بین کمپانی و مدیران محلی به مقایسه عملکرد بین دولت‌های مختلف منجر خواهد شد که این امر به سهم خود می‌تواند در بهبود مسئولیت‌پذیری آن‌ها نقش مهمی ایفا کند. از سوی دیگر، این همکاری امکان بازخورد معتبر و ارائه داده‌های ارزشمند عملکرد مدیران را فراهم می‌آورد که در نتیجه آن، دولت‌هایی با بهترین کارایی مشخص خواهد شد، ضمن این‌که Polco نحوه مدیریت در این دولت‌ها را به سایر مدیران کشور معرفی خواهد کرد تا به آن‌ها در الگوبرداری از روش‌های کارآمد مدیریتی دولت‌های موفق کمک کند.

توسعه یک پلتفرم جدید برای ارزیابی عملکرد دولت‌های آمریکایی

در سال ۲۰۲۱، کمک‌های مالی فدرال و ایالت‌های مختلف به دولت‌های محلی نسبت به پنج سال پیش از آن، به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت و این درست زمانی اتفاق افتاد که نرخ اعتماد و رضایتمندی دولت‌های محلی میان مردم طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته بود.

ایجاد پلتفرم جدید، امکان دسترسی شهروندان به عملکرد دولت‌های محلی خود را فراهم می‌آورد که این امر به سهم خود می‌تواند در افزایش اعتماد مردم به مدیران نقش مهمی ایفا کند و در نهایت، بهبود کیفیت مدیریت محلی و زیست‌پذیری مناطق را در سراسر ایالات متحده آمریکا در پی داشته باشد. از سوی دیگر، زمانی که مدیران بدانند عملکرد آن‌ها در میان شهروندان شفاف‌سازی می‌شود، برای بهبود آن خواهند کوشید و حتی در این زمینه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

توسعه یک پلتفرم جدید برای ارزیابی عملکرد دولت‌های آمریکایی

کد خبر 610782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.