درخشانی: باید مانند ژاپن با تیم‌های قدرتمند جهان بازی کنیم تا نتیجه بگیریم

بازیکن تیم‌ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم‌ ملی ژاپن قبل از اینکه وارد جام ملت‌های آسیا شود با برزیل دو بازی تدارکاتی انجام داد، ما هم باید مانند آنان با تقابل در کنار بزرگان دنیا، محک بخوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین درخشانی در رابطه با نایب‌قهرمانی تیم‌ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا به‌دنبال شکست در فینال مقابل ژاپن اظهار کرد: ۱۰ نفر از بازیکنان ما در این رقابت‌ها تجربه بین‌المللی نداشتند؛ شرایط فینال هم به خودی خود سخت است، به‌خصوص مقابل تیم ژاپن که یکی از تیم‌های خوب دنیاست.

وی درخصوص ناتوانی ملی‌پوشان ایران در فینال افزود: هر چه در فینال برابر ژاپن زدیم به در بسته خورد. می‌توانم بگویم روز خوب دروازه‌بان ژاپن بود. او یک بازی مقابل ما درون دروازه ایستاد و واقعاً هم عالی بود؛ به‌همین دلیل نیز بهترین دروازه‌بان آسیا شد.

بازیکن باتجربه تیم‌ملی خاطرنشان کرد: تیم‌ملی ژاپن قبل از اینکه به جام ملت‌های فوتسال آسیا بیاید دو بازی دوستانه با تیم قدرتمند و نام‌دار برزیل انجام داد. ما هم نیاز داریم در مقابل تیم‌های بزرگ و قدرتمندی مثل برزیل، آرژانتین و پرتغال بازی کنیم و با بازیکنان بزرگ حال‌حاضر جهان شانه‌به‌شانه شویم تا در این شرایط سخت خیلی راحت‌تر بازی کنیم و نتیجه موردنظرمان را به‌دست بیاوریم.

کد خبر 610780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.