طرح آزادسازی گلوگاه محله مولوی و خیابان مدرس انجام می‌شود

مدیر منطقه۷ شهرداری اصفهان گفت: طرح آزادسازی گلوگاه و روان‌بخشی محله مولوی و خیابان مدرس در مجاورت بیمارستان فیض با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گلوگاه‌های اصلی در منطقه هفت با توجه به اولویت‌بندی و براساس مراجعات موردی مالکان یا درخواست‌های ساکنان محله شناسایی می‌شود و آزادسازی آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت آینده این منطقه تمرکز بر آزادسازی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، اهالی یک محله دچار مشکل باشد، ادامه داد: طرح آزادسازی گلوگاه و روان‌بخشی محله مولوی و خیابان مدرس در مجاورت بیمارستان فیض، با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه اولویت اصلی این منطقه در آزادسازی گلوگاه‌ها رضایت‌مندی مالکان جهت توافق است، افزود: درحال‌حاضر توافق با صاحب ملک جهت آزادسازی گلوگاه و روان‌بخشی محله مولوی و خیابان مدرس انجام شده و در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل در تردد اهالی، این آزادسازی به مساحت ۶۰ متر با کاربری تجاری از سمت خیابان مدرس، کوچه شهید کاظمی در دست اقدام است.

کد خبر 610750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.