اصولی: جوان‌گرایی تیم‌ملی برایمان حکم قهرمانی دارد!/ قول می‌دهم در جام‌جهانی روی سکو برویم

سخنگو و عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جوان‌گرایی تیم‌ملی و دستاوردهایشان برایمان حکم قهرمانی دارد؛ تمام اعضای تیم دوست‌داشتنی و پرقدرت تلاش کردند و از همین‌جا قول می‌دهم در جام‌جهانی به مقام دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان اصولی پس از بازگشت کاروان تیم‌ملی فوتسال از جام ملت‌های فوتسال آسیا با مقام نایب‌قهرمانی به تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی فینال را همه دیدند؛ هدف‌گذاری ما قهرمانی بود اما با جوان‌گرایی و پشتوانه‌سازی انجام گرفته در تیم‌ملی فوتسال و با این بازی‌های بسیار چشم‌نواز، دوست‌داشتنی، فنی و قدرتمندی که در مسابقات و حتی در بازی فینال از خود نشان داد، حقیقتاً قهرمان است.

وی در ادامه افزود: همه کسانی که اهل فن هستند اذعان دارند ایران از نظر فنی بسیار پرقدرت ظاهر شد؛ با رئیس فدراسیون در رختکن و در جمع بازیکنان بودیم، از نظر فدراسیون، تیم‌ملی ما قهرمان است. در این تیم جوان از رده‌های مختلف حضور دارند و نسل جدیدی وارد تیم‌ملی شده‌اند. خیلی‌ها شاید اولین تجربه یک آوردگاه بین‌المللی را داشتند. تمامشان پرقدرت، دوست‌داشتنی و زیبا بازی کردند و این را همه اعلام کردند. باید بگویم جوان‌گرایی را یک قهرمانی و دستاورد بزرگ برای تیم‌ملی فوتسال می‌دانیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درخصوص آینده تیم‌ملی فوتسال خاطرنشان کرد: به مهدی تاج نیز گفتم؛ از همین امروز برنامه‌ریزی و اقدامات‌مان برای جام‌جهانی شروع خواهد شد. هدف ما کسب سکو در مسابقات جام‌جهانی خواهد بود. همه مردم دیدند این جوانان مستعد چقدر باانگیزه و پرقدرت بازی می‌کنند. برای رسیدن به سکوی جام‌جهانی برنامه‌ریزی خواهیم کرد و با قدرت، توان و انگیزه بیشتر کار را پیش خواهیم برد.

اصولی در پایان قول کسب مقام تیم‌ملی در جام‌جهانی را داد و عنوان کرد: از وحید شمسایی و کادرفنی تیم‌ملی، از تک‌تک بازیکنان پرافتخار تیم‌ملی فوتسال و همچنین از رئیس فدراسیون به‌خاطر حمایت‌هایش، از همکارانم در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و همه همکاران‌مان در مجموعه اجرایی فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. همه پشت این تیم بودند و کمک کردند تا تیم‌ملی با آمادگی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند. به همه مردم عزیز قول می‌دهم کار را برای رسیدن به سکوی جام‌جهانی پرقدرت شروع می‌کنیم.

کد خبر 610749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.