توطئه‌های دشمنان خنثی شد/ عملکرد بی‌نظیر سربازان گمنام امام زمان(عج)

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از کشف اطلاعات عمیق، دقیق و حیرت‌انگیز توسط نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: بسیاری از این اطلاعات می‌تواند آینده را تضمین کند، زیرا سرحلقه‌ها و بسیاری از اطلاعات مربوط در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفت.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص اغتشاشات اخیر اظهار کرد: گزارش‌های کاملی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه شده است که برخی افراد و جریان‌های معاند، تلاش کردند تا اغتشاشات ایجاد شود و گسترش یابد.

وی با اشاره به نشست مستقل اعضای کمیسیون با وزیر امور خارجه افزود: درباره فعالیت برخی از سفارتخانه‌ها یا تجمعاتی که به واسطه پشتیبانی کشورهای خاص در برابر نمایندگی‌ها و سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور انجام شده بود نیز گزارش‌های کاملی در اختیار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار گرفت و اکنون دلیل انجام اغتشاشات کاملاً واضح است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره ریشه‌های ناآرامی‌های اخیر گفت: این جریانات اگرچه در برخی موارد به‌دنبال تحریک احساسات بودند، اما برنامه‌ریزی‌های دقیق و همه‌جانبه‌ای از سوی سرویس‌های خارجی در این زمینه انجام شده که ملت ایران اکنون متوجه این موضوع شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود سرویس‌های جاسوسی و تلاش برخی از کشورها برای ایجاد ناامنی اکنون از همه احزاب، گروه‌ها، افراد و اقشار گوناگون جامعه انتظار می‌رود تا هوشیاری ملی را در بالاترین سطح قرار دهند.

مقتدایی حضور مردم را در صحنه حمایت از نظام اسلامی، عامل خنثی کردن بسیاری از توطئه‌های دشمنان دانست و ادامه داد: تداوم این هوشیاری و حضور همه‌جانبه مردم در صحنه دفاع از امنیت، باید مورد توجه همه دلسوزان نظام قرار گیرد.

وی از کشف اطلاعات بسیار عمیق، دقیق و بی‌نظیر توسط نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: بسیاری از این اطلاعات می‌تواند آینده را نیز تضمین کند زیرا در توطئه‌هایی که صورت گرفته بود، سرحلقه‌ها و بسیاری از اطلاعات مربوط در اختیار نیروهای امنیتی و برنامه‌ریزان حوزه امنیت کشور قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: آن بخش از سرویس‌های معاند که در حال برنامه‌ریزی برای آشوب بودند در عمل در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان گرفتار شده‌اند و به مرور، کارهای دقیق‌تر و پیچیده آن انجام خواهد شد.

وی گزارش‌های وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را بسیار امیدوارکننده اعلام کرد و ادامه داد: کشف توطئه‌های دشمنان یکی از دستاوردهای روزهای اخیر مجموعه‌های اطلاعاتی کشور است و به نظر می‌رسد که در این زمینه کشور با سرعت قابل توجهی بحران را که دیگران برنامه‌ریزی کرده بودند را خنثی کرده است.

کد خبر 610746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.