انتقاد عجیب امباپه از سرمربی PSG+ عکس

کیلیان امباپه از طریق حساب اینستاگرام خود به کریستوف گالتیه، سرمربی PSG پس از تساوی بدون گل مقابل رمس، هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه از طریق حساب اینستاگرام خود به «کریستوف گالتیه» سرمربی PSG پس از تساوی بدون گل مقابل رمس، هشدار داد.

ستاره فرانسوی از اینکه به عنوان تک‌مهاجم به کار گرفته شده ناراضی به نظر می‌رسد و یک استوری مرموز اینستاگرامی را بارگذاری کرده که در آن از هشتگ Pivot Gang استفاده کرده است. رسانه‌های فرانسوی اعلام کرده‌اند که این کار برای گالتیه است، زیرا امباپه قبلاً گفته بود که ترجیح می‌دهد با یک مهاجم دیگر در کنار خودش بازی کند.

بعد از بازی، گالتیه گفت: «کیلیان در نبود لئو و نیمار، یتیم شده بود. من به آن مشکوک بودم؛ فکر می‌کردم با پیشرفت مسابقه، ارتباط بین بازیکنان و امباپه برقرار می‌شود. نیمار فیکس نبود، چون او اخیراً زیاد بازی می‌کند. به محض ورود او، ما شاهد روابط خوبی بودیم. این باعث شد تا نیمه دوم جذاب‌تر شود زیرا تعداد ما در بیشتر بود. متأسفانه او کمی دقت نداشت. کیلیان با یک دفع توپ قاطع توسط دروازه‌بان حریف مواجه شد. حتی اگر ما نتوانیم به آن راضی باشیم، این کاری است که انجام شده است.»

لیونل مسی به دلیل مشکل در ساق پا، از لیست این بازی خارج شده بود درحالی‌که نیمار تا دقیقه ۵۷ روی نیمکت مانده بود. در غیاب آن‌ها، پابلو سارابیا بازی کرد.
این نخستین‌بار نیست که امباپه به تاکتیک‌های گالتیه اشاره می‌کند. در طول تعطیلات فیفادی، او تاکید کرد که در مقایسه با پاری سن ژرمن، بازی برای فرانسه در کنار بازیکن شماره ۹ مانند اولیویه ژیرو که به امباپه اجازه می‌دهد آزادانه عمل کند، راحت تر است.

امباپه در دیدار سه شنبه این هفته مقابل بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، برای پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت.

انتقاد عجیب امباپه از سرمربی PSG+ عکس


کد خبر 610742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.