تربیت و آموزش کودکان مورد توجه قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تربیت و آموزش کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: از سال‌های گذشته در نظر گرفتن جایگاه خاص برای کودکان از سوی شورای اسلامی شهر مطرح و برنامه‌هایی در این خصوص در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _ یکشنبه هفدهم مهرماه_ در نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شانزدهم مهرماه روز جهانی کودک، اظهار کرد: تربیت و آموزش کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از سال‌های گذشته در نظر گرفتن جایگاه خاص برای کودکان از سوی شورای اسلامی شهر مطرح و برنامه‌هایی در این خصوص در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در گذشته برنامه‌هایی با عنوان برنامه‌های دوستدار کودک مصوب و برگزار می‌شد که امیدواریم بتوانیم برنامه‌های کودکان و نوجوانان را به خوبی اجرا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز هفته وحدت و بیان دغدغه مسئولان رهبران دینی که تلاش در ارتباط با وحدت در دنیای اسلام دارند، تصریح کرد: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی وحدت دنیای اسلام است که اگر این وحدت جمعی به وقوع بپیوندد، زورگویان دنیا و استکبار جهانی نمی‌تواند اسباب ایجاد مشکلات برای کشورها به ویژه مسلمانان باشد.

وی اضافه کرد: در بعضی از کشورها به ویژه خاورمیانه به علت گسست موجود هویت اسلامی پیاده نشده است و مشکلات فراوانی دارند، از این رو کشورهایی که نام مسلمان بر خود گذاشته‌اند با دشمن اسلام یعنی اسرائیل ارتباط برقرار می‌کنند، در حالی که ملت آن‌ها با این موضوع موافق نیستند.

چمران با اشاره به نام‌گذاری چهاردهم تا بیستم مهرماه به نام هفته تهران، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت برای معرفی تهران در این هفته اقدامات و تحرکات بیشتری انجام شود، اما با توجه به شرایط موجود کشور در این راستا ضعیف عمل شده است.

کد خبر 610739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.