نصب ۱۱۰ تابلوی تصاویر شهدای زرین‌شهر در معابر شهری

شهردار زرین‌شهر گفت: ۱۱۰ تابلو مزین به عکس شهدای این شهر در فازهای اول تا سوم پروژه نصب تمثال شهدا آذین‌بخش معابر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی امروز _یکشنبه هفدهم مهرماه_ در نشست با مسئولان شهرستان لنجان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از دغدغه‌های فرهنگی شهرداری زرین‌شهر در نهادینه کردن ارزش‌های ایرانی_اسلامی دانست و اظهار کرد: نگاه مدیریت شهری به اجرای برنامه‌های فرهنگی نگاهی معنوی و ارزشی است و یکی از ارزش‌های مهم و محوری در نظام جمهوری اسلامی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی با اشاره به شبیخون سنگین فرهنگی دشمنان، افزود: آشنایی آحاد شهروندان به ویژه نسل جوان با سیره و سبک زندگی شهدا می‌تواند همچون پادزهر توطئه و تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی کند، به‌گونه‌ای که بر تمام سختی‌ها فائق آیند و راه صحیح را با بصیرت ادامه دهند.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه پیشرفت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: مدیریت شهری در دوره ششم تلاش کرده با تصویرسازی و نصب تابلوهای هنری مزین به عکس شهدا در نقاط مختلف شهر در مسیر معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت کند.

وی با بیان اینکه خطه طلایی ایران ۳۳۴ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، ادامه داد: نصب تابلوهای هنری مزین به عکس شهدا در چندین فاز تعریف شده و در فاز سوم این پروژه ۳۰ تابلوی تمثال شهدا با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال در معابر سطح شهر نصب شده است.

اسماعیلی‌احمدی خاطرنشان کرد: در فازهای اول تا سوم این پروژه تمثال ۱۱۰ شهید از شهدای زرین‌شهر آذین‌بخش معابر و بلوارهای شهر شده است و در تلاش هستیم فازهای بعدی این پروژه نیز عملیاتی شود.

کد خبر 610715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.