آیین‌نامه سرویس مدارس اجرا نمی‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرانشدن آیین‌نامه سرویس مدارس انتقاد کرد و گفت: درصورتی‌که ملزومات اولیه سرویس مدارس ایجاد شود، شهرداری قم می‌تواند تمام دانش‌آموزان را توسط ناوگان تاکسیرانی جابه‌جا کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مسعود طبیبی با اشاره به نرخ پایین سرویس مدارس، اظهار کرد: جهت توسعه سیستم تاکسیرانی قم لازم است ایفای نقش بیشتر در سرویس مدارس، توسعه خدمات تاکسی گردشگری، توسعه خدمات تاکسی مارکت و خدمات تاکسی‌طب جدی گرفته شود.

وی از اجرانشدن آئین‌نامه سرویس مدارس انتقاد کرد و افزود: درصورتی‌که ملزومات اولیه سرویس مدارس ایجاد شود، شهرداری قم می‌تواند تمام دانش‌آموزان را توسط ناوگان تاکسیرانی جابه‌جا کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تفاوت نرخ سرویس مدارس در قم با سایر شهرها، گفت: به علت گرانی و تفاوت نرخ سرویس مدارس در قم با سایر شهرها، امسال استقبال از سرویس مدارس نشده است و بیش از سه هزار خودرو کم داریم.

وی تاکید کرد: جان و امنیت دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است، لذا نمی‌توانیم اصول ایمنی را نادیده بگیریم و آنها را در شرایط خطرناک قرار دهیم.

طبیبی داشتن معاینه فنی برای خودروها را یکی از الزامات سرویس مدارس دانست و اضافه کرد: خودروهای هفت شرکتی که برای سرویس‌دهی به مدارس انتخاب‌شده‌اند، باید دارای معاینه فنی و بیمه تکمیلی باشد و رانندگان این خودروها نیز گواهی عدم اعتیاد و سو بیشینه ارائه دهند.

کد خبر 610703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.