شهرداری و پلیس، متعهد به تأمین امنیت شهر و شهروندان

شهردار اصفهان با تاکید بر ضرورت تأمین امنیت شهروندان و شهر به عنوان فصل مشترک رسالت مدیریت شهری و نیروی انتظامی، گفت: تقویت زیرساخت‌های هوشمندسازی برای تحقق امنیت جامعه و شهر یک ضرورت است که در سایه همکاری‌های مشترک صورت می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی جان بر کفان نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت جامعه و مقابله با تهاجم دشمن قدردانی کرد.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شبانه‌روزی مأموران غیور انتظامی در ابعاد مختلف تأمین امنیت، تاکید کرد: حفظ نظم و امنیت، مقابله با بدخواهان و ایستادگی مقابل دشمنان انقلاب اسلامی در برابر هجمه به کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رسالت‌های خطیری است که نیروی انتظامی استوار و محکم در حال انجام وظیفه است.

شهردار اصفهان با تاکید بر ضرورت تأمین امنیت شهروندان و شهر به عنوان فصل مشترک رسالت مدیریت شهری و نیروی انتظامی، تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های هوشمندسازی برای تحقق امنیت جامعه و شهر یک ضرورت است که در سایه همکاری‌های مشترک صورت می‌پذیرد.

هوشمندسازی و نظارت‌های تصویری از موضوعات اولویت‌دار است

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بر ضرورت تعامل دوجانبه و همکاری بین پلیس و مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: موضوع هوشمندسازی و نظارت‌های تصویری از جمله موضوعات مهم و دارای اولویت است.

وی گفت: افزایش فعالیت دوربین‌ها و ارتقای نظارت تصویری در سطح شهر به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری شهرداری اصفهان نیز مطرح است که می‌تواند در قالب همکاری مشترک با نیروی انتظامی محقق شود.

در ابتدای این دیدار، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان، با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و دستاوردهای نیروی انتظامی در سال‌های اخیر، بر آمادگی و توان رزمی و روحی نیروی‌های جان برکف انتظامی به منظور مقابله با آشوبگران و بدخواهان نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، دیدار شهردار اصفهان با فرمانده انتظامی استان اصفهان به همراه رئیس شورای اسلامی شهر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار، مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان و جمعی از مدیران شهری به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد.

 تأمین امنیت شهروندان و شهر، فصل مشترک رسالت مدیریت شهری و نیروی انتظامی

کد خبر 610701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.